x تبلیغات
loostertoon

کنار سالنی دارکار مدل امپایر طرح چهارگوش

 

چراغ‌های تزیینی علاوه بر تامین نور محیط، در زیبایی آن نقش به سزایی دارند. این محصولات باید در کنار نوردهی مناسب با زیبایی تمام طراحی شوند. امروزه استفاده از فلز و کریستال برای طراحی این چراغ‌های تزیینی بسیار رواج پیدا کرده است. اما استفاده از این محصولات در مکان‌هایی که دکور چوبی دارند همخوانی زیادی با دکور ندارد. در این موارد بهترین گزینه استفاده از محصولات چوبی است. چراغ تزیینی مدل «امپایر طرح چهارگوش» از نوع چراغ‌های ایستاده‌ای چوبی محسوب می‌شود که توسط شرکت «دارکار» (Darkar) عرضه می‌گردد. این محصول زیبا به شکل چهارگوش طراحی‌شده است. چوب به‌کاررفته در ساخت این چراغ به‌صورت پخته‌شده تهیه می‌شود و در برابر رطوبت مقاومت خوبی دارد. طول این محصول حدود 130 سانتی‌متر است و از آن برای استفاده در کنار سالن استفاده می‌شود. این محصول نوردهی مناسبی دارد و از قابلیت اتصال چهار لامپ برخوردار است. وزن این چراغ کنار‌سالنی به لطف استفاده از چوب، کمتر از 3.5 کیلوگرم است که وزنی مناسب محسوب می‌شود. این محصول در ابعاد 22× 22× 129 سانتی‌متر تولید می‌شود. شرکت دارکار نزدیک به چهار دهه است که درزمینه‌ی تولید و عرضه‌ی محصولات روشنایی و تزیینی فعالیت می‌کند. محصولات این شرکت طراحی خوبی دارند و باقیمت مناسبی عرضه می‌شوند.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

کنار سالنی دارکار مدل امپایر طرح نعل اسبی

 

 

یکی از خصوصیات مهم چراغ‌های تزیینی، داشتن طراحی و ظاهری زیبا است. اکثر چراغ‌های تزیینی به شکل فلزی و کریستالی تولید می‌شوند. تولید محصولاتی چوبی در میان حجم بالای تولیدات فلزی و کریستالی کاری بسیار جالب و خلاقانه محسوب می‌شود. شرکت «دارکار» (Darkar) یکی از شرکت‌های موفق در این زمینه بوده است. محصولات چوبی این شرکت کیفیت مناسبی دارند و برای افزایش مقاومت آن‌ها در برابر رطوبت چوب را به‌صورت پخته‌شده مورداستفاده قرار می‌دهد. استفاده از چوب علاوه بر زیبایی، مانع از افزایش وزن محصولات می‌شود و وزن مناسبی به آن‌ها می‌بخشد. چراغ ایستاده‌ی مدل «امپایر طرح نعل اسب یکی از محصولات چوبی شرکت دارکار است. این محصول نیز شباهت زیادی به دیگر چراغ‌های ایستاده‌ی امپایر دارد و تفاوت اصلی آن در طراحی نعلی شکل روی بدنه‌ی آن است. این محصول وزنی کمتر از 3.5 کیلوگرم دارد و در ابعاد 22× 22 × 129 سانتی‌متر تولید می‌شود. در داخل این محصول چهار لامپ قرار می‌گیرند که باعث نوردهی مناسب این چراغ شده است. پایه‌ی این محصول طراحی مناسبی دارد و پایداری خوبی به آن بخشیده است. شرکت دارکار نزدیک به چهار دهه است که درزمینه‌ی تولید و عرضه‌ی محصولات روشنایی و تزیینی فعالیت می‌کند. محصولات این شرکت طراحی خوبی دارند و باقیمت مناسبی عرضه می‌شوند

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

کنار سالنی دارکار مدل لونا

 

استفاده از چوب در ساخت محصولات روشنایی و تزیینی زیبایی زیادی به آن‌ها می‎‌بخشد. ظرافت چوب و نوع کنده‌کاری‌های انجام‌شده بر آن، برای طراحی و ساخت چراغ‌‌های تزیینی، آن را به گزینه‎‌ای بسیار مناسب تبدیل کرده است. شرکت «دارکار» (Darkar) در کنار محصولات متنوعی که دارد، در تولید و عرضه‌ی محصولات چوبی به‌خوبی عمل کرده است. محصولات چوبی این شرکت از چوب پخته‌شده تهیه می‌شوند تا در برابر رطوبت به‌خوبی مقاومت کنند. چراغ‌های ایستاده یکی از انواع محصولات این شرکت است که به شکل پایه‌بلند و پایه کوتاه عرضه می‌گردد. چراغ‌های پایه کوتاه معمولا به‌عنوان رومیزی استفاده می‌شوند درحالی‌که چراغ‌های پایه‌بلند برای کنار سالن مناسب هستند. چراغ تزیینی دارکار مدل «لونا» با ارتفاع 128 سانتی‌متری که دارد نوعی چراغ کنار‌سالنی محسوب می‌شود. این چراغ زیبا به شکل چهارگوش طراحی‌شده و دارای اشکال دایره‌ای و زاویه‌داراست. تامین نور این محصول به عهده‌ی چهار لامپی است که در داخل آن قرار می‌گیرند. برای بهبود کیفیت نور و کاهش مصرف برق می‌توانید از لامپ‌های LED در داخل این چراغ استفاده کنید. از دیگر مشخصه‌های این محصول می‌توان به وزن و ابعاد آن اشاره کرد. وزن این چراغ ایستاده به لطف استفاده از چوب در ساخت آن، کمتر از چهار کیلوگرم بوده و در ابعاد 22× 22× 128 سانتی‌متر تولید می‌شود.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

کنار سالنی دارکار مدل آرمیتا استوانه

 

 

چراغ تزیینی فوق یکی از محصولات شرکت «دارکار» (Darkar) است که با نام مدل «آرمیتا » عرضه می‌شود. این چراغ تزیینی از نوع ایستاده بوده و از آن به‌عنوان چراغ ایستاده‌ی کنارسالنی استفاده می‌شود. این چراغ زیبا ارتفاعی برابر 140 سانتی‌متر دارد با این‌حال وزن زیادی ندارد. این ویژگی مثبت به‌لطف استفاده از چوب در ساخت چراغ است که مانع از بالارفتن وزن آن می‌شود. این چراغ ایستاده وزنی برابر 1850 گرم دارد و از نوردهی مناسبی سود می‌برد. این محصول دارای سه سرپیچ E14 بوده و از ایستایی مناسبی برخوردار است. طراحی این چراغ ایستاده به‌گونه‌ای است که نوردهی مناسبی داشته و نور را به‌شکل زیبایی پخش می‌کند. شرکت دارکار محصولات متنوع و زیبایی عرضه می‌کند و بیشتر توجه خود را روی محصولات روشنایی و زینتی متمرکز کرده است.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

کنار سالنی دارکار مدل مهتاب

 

 

چراغ تزیینی مدل «مهتاب» یکی از محصولات شرکت «دارکار» (Darkar) است. این چراغ تزیینی ارتفاعی حدود 1.5 متر دارد و این موضوع آن را برای استفاده در کنار سالن به گزینه‌ی خوبی تبدیل کرده است. این چراغ ایستاده که محصولی از شرکت دارکار است، زیبایی و طراحی بسیار خوبی دارد. یکی از عوامل زیبایی این محصول، استفاده از چوب در ساخت آن است. چوب به‌کاررفته در ساخت این چراغ ایستاده به شکل پخته‌شده تهیه می‌شود و به آن مقاومت بالایی در برابر رطوبت می‌بخشد. استفاده از چوب باعث کاهش وزن این محصول شده است و وزنی کمتر از 4 کیلوگرم به آن داده است. پایه‌ی این کنارسالنی به شکل دایره‌ای است و پایداری خوبی دارد. این محصول در ابعاد 34× 34× 154 سانتی‌متر تولید می‌شود. برای روشنی این محصول، 3 سرپیچ لامپ در داخل آن قرارگرفته است و استفاده از لامپ LED می‌تواند علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف برق، روشنایی خوبی به آن بدهد. شرکت دارکار نزدیک به چهار دهه است که درزمینه‌ی تولید محصولات روشنایی و تزیینی فعالیت می‌کند. بسیاری از محصولات این شرکت به شکل چوبی تولید می‌شوند و طراحی زیبایی دارند. محصولات این شرکت در کنار ظاهری زیبا از قیمت مناسبی برخوردارند.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

کنار سالنی دارکار مدل نیلوفر سه شعله

 

 

چراغ‌های تزیینی انواع مختلفی دارند و علاوه بر ظاهری زیبا، در تامین نور محیط نقش مهمی ایفا می‌کنند. چراغ‌های ایستاده معمولا به شکل فلزی و کریستالی تولید می‌شوند. در این میان مشاهده‌ی یک چراغ ایستاده‌ی چوبی بسیار جالب به نظر می‌رسد. شرکت «دارکار» (Darkar) حدود چهار دهه است که درزمینه‌ی تولید محصولات چوبی و تزیینی فعالیت می‌کند. چراغ‌های ایستاده‌ی چوبی از محصولات زیبای این شرکت محسوب می‌شوند. چراغ تزیینی دارکار مدل «نیلوفر» نمونه‌ای از چراغ‌های کنارسالنی این شرکت است. این چراغ ایستاده، علاوه بر ظاهر زیبای چوبی که دارد از نوردهی مناسبی برخوردار است. برای نوردهی این محصول سه سرپیچ لامپ در نظر گرفته‌شده است. شما می‌توانید با استفاده از لامپ LED در مصرف برق صرفه‌جویی کرده و از کیفیت نوردهی مناسبی بهره‌مند شوید. برای افزایش مقاومت این محصول در برابر رطوبت، چوب به‌کاررفته در ساخت آن به‌صورت پخته‌شده تهیه می‌شود. از دیگر مشخصه‌های این محصول می‌توان به وزن و ابعاد آن اشاره کرد. وزن این چراغ ایستاده حدود 3 کیلوگرم است و در ابعاد 43× 43× 135 سانتی‌متر تولید می‌شود. محصولات شرکت دارکار ظاهر زیبایی دارند و باقیمتی مناسب عرضه می‌شوند

 
برای مشاهده محصول کلیک کنید

کنار سالنی دارکار مدل کلاب

 

 

چراغ‌های تزیینی ایستاده نیز مانند لوستر‌ها، آویز‌ها و شمعدان‌ها نقش بسیار زیادی در زیبایی و نوردهی محیط ایفا می‌کنند. همان‌طور که از نام این محصولات مشخص است به‌صورت ایستاده و معمولا در گوشه‌ی سالن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. چراغ‌های ایستاده معمولا از فلز و کریستال تهیه می‌شوند و وزن زیادی دارند. در این میان چراغ‌های ایستاده‌ی چوبی توجه زیادی را به خود جلب خواهند کرد. استفاده از چوب در ساخت این محصولات وزن آن‌ها را به‌طور چشمگیری کاهش می‌دهد و علاوه‌بر جلوه‌ای زیبا، آن‌ها را بسیار متفاوت و خاص می‌کند. شرکت «دارکار» (Darkar) توانسته با تجربه‌ی زیادی که در زمینه‌ی محصولات روشنایی و زینتی دارد چراغ‌های ایستاده‌ی چوبی زیبایی را تولید کند. این شرکت برای جلوگیری از آسیب محصولاتش در برابر رطوبت، چوب‌ها را به شکل پخته‌شده مورد استفاده قرار می‌دهد. چراغ ایستاده‌ی مدل «کلاب» یکی از محصولات این شرکت است که طراحی زیبایی دارد. این محصول دارای سه ‌شاخه در سه اندازه‌ی مختلف است و در ابعاد 24 × 34 × 77 سانتی‌متر تولید می‌شود. از دیگر مشخصه‌ی این محصول می‌توان به وزن 5 کیلوگرمی آن اشاره کرد. استفاده از لامپ LED در این چراغ تزیینی علاوه‌بر زیبایی باعث کاهش مصرف برق می‌شود.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

لوستر دیواری دارکار مدل کلاب

 

 

لوستردیواری دارکار مدل کلاب یک سیستم روشنایی بسیار زیبا است که می‌تواند در بهبود نور و زیبایی محل استفاده بسیار مفید واقع شود. این مدل با ظاهری خاص، متفاوت از بسیاری از چراغ دیواری های معمول در بازار است. استفاده از یک پایه و آویز شدن چراغ از آن ویژگی این مدل است. این چراغ دیواری دارای یک جایگاه برای اتصال لامپ‌ با سرپیچ بزرگ است. جنس قسمت‌های دور حباب و پایه این آویز دیواری از چوب است تا حس خوب طبیعت را هم به محیط اضافه کند. رنگ قهوه‌ای این قطعات چوبی و تم گرم محصول باعث گرمابخشیدن به محیط می‌شود تا فضای داخلی خانه‌ها مانند اتاق‌ها را زیباتر سازد.این محصول در ابعادی طراحی شده که تقریباً می‌توان در هر مکانی آن را نصب کرد. وزن کم چراغ دیواری دارکار امکان نصب آسان و مطمئن آن را ایجاد می‌کند. البته باید مسائل ایمنی رعایت شوند. قابلیت تعویض لامپ‌ این امکان را می‌دهد تا از لامپ‌های پرنور یا کم‌نور بسته به نیاز استفاده کرد و تعویض لامپ‌های سوخته نیز به‌راحتی انجام می‌شود. شرکت دارکار نزدیک به چهار دهه است که درزمینه‌ی تولید محصولات روشنایی و تزیینی فعالیت می‌کند. بسیاری از محصولات این شرکت به شکل چوبی تولید می‌شوند و طراحی زیبایی دارند. محصولات این شرکت در کنار ظاهری زیبا از قیمت مناسبی برخوردارند.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

آویز سقفی دارکار مدل کلاب سه شعله خطی

 

 

امروزه با آمیختن ساختار لوسترهای قدیمی و استفاده از چوب، ضمن سبک‌ترشدن وزن و کاهش هزینه‌ی ساخت لوستر، ظاهری مدرن به آن‌ها داده ‌شده است. از مدت‌ها قبل لوسترها برای تامین روشنایی اتاق پذیرایی و نشیمن در منازل یا اتاق‌های محل کار مورد استفاده قرار می‌گرفتند. این لوستر آویز چوبی غالبا از تعدادی شاخه و لامپ تشکیل‌شده که ظاهری آراسته دارد.لوستر «کلاب سه شعله‌ی خطی» یک روشنایی تزیینی و از محصولات شرکت «دارکار» (Darkar) به‌حساب می‌آید. این محصول بدنه‌ی چوبی دارد و حباب‌های این روشنایی به شکل استوانه‌ی مخروطی و از جنس شیشه هستند. وزن این محصول حدود 2.3 کیلوگرم است. میزان ارتفاع یا فاصله‌ی این لوستر از سقف 80 سانتی‌متر در نظر گرفته ‌شده است. بسته به محل مصرف و سلیقه‌ی خریدار، باید 3 لامپ برای استفاده از این روشنایی تهیه کرد. نزدیک به 40 سال از آغاز فعالیت شرکت دارکار در زمینه‌ی تولید انواع روشنایی‌های تزیینی می‌گذرد. این شرکت با تولید محصولات روشنایی با تنوع زیاد توانسته است در باب تهیه‌ی انواع لوستر و روشنایی تزیینی، پاسخ سلیقه‌ی بسیاری از مشتریان را بدهد. این شرکت در تولید محصولات چوبی خود از چوب پخته‌شده استفاده می‌کند تا این محصولات در اثر رطوبت، موریانه یا دیگر مواردی که به چوب آسیب وارد می‌کند، در امان بمانند. چراغ‌آویز کلاب نمونه‌ای از محصولات دارکار است که با تهیه و نصب آن، هم ظاهری شکیل به منزل یا محل کار خود داده‌اید و هم میزان نور مناسبی را ایجاد کرده‌اید.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

آویز سقفی دارکار مدل کلاب سه شعله

 

 

شرکت «دارکار» (Darkar) محصولات بسیار متنوعی در زمینه‌ی انواع لوستر، روشنایی سقفی، آباژور و چراغ‌های تزیینی ایستاده و رومیزی دارد. یکی از این محصولات مدل «کلاب» است. گونه‌های مختلف روشنایی با این نام و با کدها و شکل‌های مختلف توسط دارکار به بازار معرفی‌ شده‌اند. .این محصول با عنوان کلاب سه شعله‌ی سقفی هم شناخته می‌شود. پایه‌ی این لوستر آویز چوبی از چوب پخته‌شده ساخته می‌شود و دو بند به حباب‌های شیشه‌ای آن وصل شده است. البته دور حباب‌های این روشنایی هم قطعات چوبی به ‌کار رفته است. با اتصال سه لامپ به این محصول می‌توانید از آن استفاده کنید. فاصله‌ی این روشنایی از سقف 120 سانتی‌متر و قطر آن 37 سانتی‌متر است. از این محصول شرکت دارکار می‌توانید برای تامین روشنایی محل کار، اتاق خواب، آشپزخانه، نشیمن و فضاهایی با مساحت حدود 18 مترمربع استفاده کنید. شرکت دارکار حدود چهل سال است که در زمینه‌ی تولید و عرضه‌ی محصولات روشنایی و تزیینی فعالیت می‌کند. محصولات این شرکت علاوه بر ظاهری زیبا از تنوع بسیار زیادی برخوردارند. چوب به‌کاررفته در روشنایی‌های چوبی این شرکت، بسیار مرغوب بوده و با توجه به پخته‌شدن در دمای بالا از گزند موریانه و خوردگی‌های دیگری که برای چوب به وجود می‌آید، در امان است.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

صفحه قبل 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 صفحه بعد