x تبلیغات
loostertoon

لوستر دیواری دارکار مدل روستیک

 

چراغ‌ دیواری مدل «روستیک» زوج مناسبی در کنار لوستر این محصول محسوب می‌شود. این محصول توسط شرکت «دارکار» (Darkar) تولید می‌شود. شرکت دارکار نزدیک به چهار دهه است که در زمینه‌ی تولید محصولات روشنایی و تزیینی فعالیت می‌کند. این شرکت در تولید محصولات چوبی خود از چوب پخته‌شده استفاده می‌کند تا این محصولات در اثر رطوبت، موریانه یا دیگر مواردی که به چوب آسیب وارد می‌کند، در امان بمانند. از دیوارکوب‌ها در بالای قاب‌ها، دیوار‌های اتاق پذیرایی و خواب و راهرو‌ها بسیار استفاده می‌شود. این محصولات به‌صورت تک شعله و چند شعله و در اشکال متنوع عرضه می‌شوند. چراغ دیواری روستیک ظاهر بسیار زیبایی دارد و نوع حباب قدیمی‌شکلش در کنار بدنه‌ی چوبی آن بسیار جلب‌توجه می‌کند. حباب این دیوارکوب پخش نور مناسبی دارد و استفاده از لامپ‌ LED در آن باعث بالارفتن کیفیت نوردهی و صرفه‌جویی در مصرف برق می‌شود. این محصول به‌صورت تک شعله است و در ابعاد 16 × 12 × 44 سانتی‌متر تولید می‌شود. از مشخصه‌ی دیگر این دیوارکوب می‌توان به وزن مناسب آن اشاره کرد. وزن این محصول حدود 1 کیلوگرم است.

برای مشاهده محصولات کلیک کنید

 

لوستر دارکار مدل روستیک شش شعله

 

لوستر دارکار مدل روستیک 6 شعله از محصولات شرکت دارکار (Darkar) است که از طراحی زیبا و منحصربه‌فردی بهره می‌برد و با توجه به تعداد شاخه یا شعله‌ها، می‌تواند برای تأمین نور فضای مربوطه و همچنین تولید نوری زیبا و تزئینی مورد استفاده قرار گیرد. عنوان روستیک یا Rustic به دلیل طراحی سنتی و تزئینات کلاسیک این مدل برای آن برگزیده شده که همانند طراحی آن زیبا و دوست‌داشتنی است. نورپردازی و استفاده از چراغ‌های تزئینی مختلف از دیرباز یکی از مهم‌ترین عناصر مؤثر در زیباسازی و دکوراسیون فضاهای مختلف به شمار رفته و روشنایی‌ها یا منابع نور مصنوعی همپای معماری و اشیای دکوراتیو می‌توانند ضمن تولید نور، با طراحی شکیل و نور متفاوت خود، محیط را بیش‌ازپیش مزین سازند. لوستر دارکار مدل روستیک 6 شعله از شش شاخه با حباب‌هایی نیمه مات و زیبا طراحی‌شده که نه‌تنها می‌تواند نور مناسبی را در یک نشیمن یا فضاهای دیگر تولید کند، با طراحی بی‌نظیر بدنه اصلی که از جنس چوب بوده و توسط یک صفحه دایره‌ای و زنجیر به پایه نصب متصل شده‌اند، می‌تواند جلوه خاصی به محیط مربوطه ببخشد. لازم به ذکر است، دارکار نامی آشنا در صنعت روشنایی چوبی، اولین تولیدکننده لوستر و چراغ‌های تزئینی چوبی در ایران و برنده چندین لوح تقدیر کیفیت برتر از نمایشگاه‌های بین‌المللی تخصصی و صادراتی لوستر و چراغ‌های تزئینی است. مجتمع تولیدی دارکار با بیش از سه دهه تجربه، زیبایی و فضایی رمانتیک را به محیط زندگی و کار شما می‌آورد. کلیه کالاهای تولیدی این مجتمع از بهترین مواد اولیه و زیر نظر متخصصین باتجربه‌ی این شرکت با رعایت نکات ایمنی و فنی تولید می‌گردد، همچنین کلیه آباژورها و کنارسالنی ها مجهز به دیمر جهت تنظیم روشنایی دلخواه شما است.

برای مشاهده محصولات کلیک کنید

لوستر دارکار مدل پرستیژ هشت شعله

 

از مدت‌ها قبل لوسترها برای تامین روشنایی اتاق پذیرایی و نشیمن در منازل یا اتاق‌های محل کار مورد استفاده قرار می‌گرفتند. این نوع روشنایی غالبا از تعدادی شاخه و لامپ تشکیل ‌شده که ظاهری آراسته دارد. امروزه با آمیختن ساختار لوسترهای قدیمی و استفاده از چوب، ضمن سبک‌ترشدن وزن و کاهش هزینه‌ی ساخت لوستر، ظاهری مدرن به آن‌ها داده‌ شده است. لوستر «8 شاخه‌ی پرستیژ» نمونه‌ای از این نوع روشنایی است که توسط شرکت «دارکار» (Darkar)  تولید و عرضه می‌شود. این لوستر با بدنه‌ی چوبی ساخته ‌شده است. حباب‌های به‌کاررفته در این مدل، به شکل استوانه و از جنس شیشه هستند. میزان ارتفاع یا فاصله‌ی این لوستر از سقف به 80 سانتی‌متر نمی‌رسد. وزن این محصول در حدود 9.5 کیلوگرم است. بسته به محل مصرف و سلیقه‌ی خریدار، باید 8 لامپ برای استفاده از این روشنایی تهیه کرد. حدود 4 دهه از آغاز فعالیت شرکت دارکار می‌گذرد. این شرکت با تولید محصولات روشنایی با تنوع زیاد توانسته است در باب تهیه‌ی انواع لوستر و روشنایی تزیینی، پاسخ سلیقه‌ی بسیاری از مشتریان را بدهد. این شرکت در تولید محصولات چوبی خود از چوب پخته‌شده استفاده می‌کند تا این محصولات در اثر رطوبت، موریانه یا دیگر مواردی که به چوب آسیب وارد می‌کند در امان بمانند. لوستر پرستیژ نمونه‌ای از محصولات دارکار است که با تهیه و نصب آن، هم ظاهری شکیل به منزل یا محل کار خود داده‌اید و هم میزان نور مناسبی را ایجاد کرده‌اید.

برای مشاهده محصولات کلیک کنید

لوستر دارکار مدل رزا شش شعله

 

لوستر مدل رزا یکی از محصولات شرکت «دارکار» (Darkar) است که به‌صورت شش شعله تولید می‌شود. این آویز از جنس چوب ساخته‌شده است و به دلیل استفاده از چوب پخته‌شده در آن، از استحکام و ماندگاری بالایی برخوردار است. استفاده از چوب باعث کاهش وزن این محصول شده و وزنی 4.5 کیلوگرمی به آن بخشیده است. تلفیق چوب و شیشه، ظاهری مناسب به این آویز داده است و لاله‌های آن نور را به‌خوبی به اطراف پخش می‌کنند. طول پایه‌ی این محصول 94 سانتی‌متر بوده و در ابعاد 65× 65 سانتی‌متر تولید می‌شود. استفاده از لامپ‌های LED برای این لوستر بسیار مناسب است و علاوه بر کاهش مصرف برق موجب بهبود کیفیت پخش نور می‌شود. لوستر‌ها در اشکال مختلفی تولید می‌شوند و با توجه به نوع طراحی که دارند در مکان‌های مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرند. لوستر رزا به دلیل ظاهر شکیل و زیبایی که دارد برای استفاده در منازل و کافی‌شاپ‌ها بسیار مناسب است. شرکت‌های زیادی در تولید محصولات روشنایی و تزیینی فعالیت می‌کنند و دراین‌بین شرکت دارکار با تجربه‌ای نزدیک به چهل سال، عملکردی مناسب داشته است.

برای مشاهده محصولات کلیک کنید

لوستر دارکار مدل رزا چهار شعله

  

لوستر‌ها از مهم‌ترین ابزار روشنایی محسوب می‌شوند. نوع طراحی و نوردهی این محصولات اهمیت زیادی دارد، ازاین‌رو در انواع گوناگون و با توجه به سلیقه‌های مختلف تولید می‌شوند. شرکت‌های زیادی به تولید و عرضه‌ای این محصولات مشغول‌اند که دراین‌بین شرکت «دارکار» (Darkar) با تجربه‌ای نزدیک به چهار دهه فعالیت مناسبی داشته است. بسیاری از محصولات این شرکت چوبی هستند و برای جلوگیری از آسیب آن‌ها توسط رطوبت و موریانه از چوب‌های پخته‌شده استفاده می‌کند. لوستر رزا یکی از محصولات این شرکت است که به‌صورت 4 شعله تولید و عرضه می‌شود. ترکیب شیشه و چوب ، ظاهری زیبا به این لوستر داده است. لاله‌های قرارگرفته بر روی هر شاخه به‌خوبی نور را پخش می‌کنند و استفاده از لامپ LED در این آویز،علاوه بر بهبود کیفیت پخش نور، موجب صرفه‌جویی در مصرف برق می‌شود. این محصول از ظاهر شکیلی برخوردار است و برای اتاق‌های پذیرایی کوچک، اتاق‌خواب، آشپزخانه و کافی‌شاپ‌ها بسیار مناسب است.

برای مشاهده محصولات کلیک کنید

لوستر دارکار مدل رومینا هشت شعله

 

لوستر‌ها از مهم‌ترین ابزار روشنایی محسوب می‌شوند. نوع طراحی و نوردهی این محصولات اهمیت زیادی دارد؛ ازاین‌رو در انواع گوناگون و با توجه به سلیقه‌های مختلف تولید می‌شوند. شرکت‌های زیادی به تولید و عرضه‌ی این محصولات مشغول‌اند که در این‌ بین شرکت «دارکار» (Darkar) با تجربه‌ای نزدیک به چهار دهه، فعالیت مناسبی داشته است. بسیاری از محصولات این شرکت چوبی هستند و برای آسیب‌ندیدن توسط رطوبت و موریانه از چوب‌های پخته‌شده ساخته می‌شوند. لوستر رومینا یکی از محصولات این شرکت است که به‌صورت 8 شعله تولید و عرضه می‌شود. ترکیب شیشه، چوب و فلز ظاهری زیبا به این لوستر داده است. لاله‌های قرارگرفته روی هر شاخه، به‌خوبی نور را به اطراف پخش می‌کنند. ابعاد این محصول 80 × 80 سانتی‌متر است. از دیگر مشخصه‌های این لوستر می‌توان به وزن 12 کیلوگرمی آن اشاره کرد. استفاده از لامپ LED در این آویز،علاوه بر بهبود کیفیت پخش نور، موجب صرفه‌جویی در مصرف برق می‌شود.

 برای مشاهده محصول کلیک کنید

لوستر دارکار مدل رومینا شش شعله

 

لوستر‌های مدل رومینا توسط شرکت «دارکار» (Darkar) عرضه می‌شوند. این محصول در سایز‌های مختلف 4، 6، 8 و ... شعله تولید می‌شود. شرکت دارکار نزدیک به چهار دهه است که درزمینه‌ی تولید محصولات روشنایی و تزیینی فعالیت می‌کند. محصولات این شرکت علاوه بر طراحی خوب از قیمت مناسبی برخوردارند. ترکیب چوب و شیشه جلوه‌ای زیبا به این آویز بخشیده است. چوب به‌کاررفته در لوستر رومینای شش شعله به‌صورت پخته‌شده تهیه می‌شود تا در برابر رطوبت به‌خوبی مقاومت کند. لاله‌های این لوستر به سمت بالا قرار دارند و از پخش نور خوبی برخوردارند. برای بهبود کیفیت نوردهی استفاده از لامپ‌های LEDگزینه‌ی مناسبی است و کمک زیادی به صرفه‌جویی در مصرف برق می‌کند. وزن این محصول 10 کیلوگرم است و در ابعاد 82 × 82 سانتی‌متر تولید می‌شوند. لوستر‌ها علاوه بر تامین نور منازل و فروشگاه‌ها، ظاهری زیبا نیز به آن‌ها می‌بخشند. نوع طراحی و تعداد شعله‌های لوستر‌ها در میزان نوردهی آن‌ها تاثیر مستقیمی دارد

برای مشاهده محصول کلیک کنید

لوستر دارکار مدل رومینا چهار شعله

 

لوستر‌های مدل رومینا توسط شرکت «دارکار» (Darkar) عرضه می‌شوند. این محصول در سایز‌های مختلف 4، 6، 8 و ... شعله تولید می‌شود. شرکت دارکار نزدیک به چهار دهه است که درزمینه‌ی تولید محصولات روشنایی و تزیینی فعالیت می‌کند. محصولات این شرکت علاوه بر طراحی خوب از قیمت مناسبی برخوردارند. ترکیب چوب و شیشه جلوه‌ای زیبا به این آویز بخشیده است. چوب به‌کاررفته در لوستر رومینای چهار شعله به‌صورت پخته‌شده تهیه می‌شود تا در برابر رطوبت به‌خوبی مقاومت کند. لاله‌های این لوستر به سمت بالا قرار دارند و از پخش نور خوبی برخوردارند. برای بهبود کیفیت نوردهی استفاده از لامپ‌های LEDگزینه‌ی مناسبی است و کمک زیادی به صرفه‌جویی در مصرف برق می‌کند. لوستر‌ها علاوه بر تامین نور منازل و فروشگاه‌ها، ظاهری زیبا نیز به آن‌ها می‌بخشند. نوع طراحی و تعداد شعله‌های لوستر‌ها در میزان نوردهی آن‌ها تاثیر مستقیمی دارد

 

 برای مشاهده محصول کلیک کنید

لوستر دارکار مدل اورانوس سایز کوچک

 

لوستر دارکار مدل اورانوس کوچک یک سیستم روشنایی بسیار زیبا است که می‌تواند در بهبود نور و زیبایی محل استفاده بسیار مفید واقع شود. این مدل با ظاهر حجیمی که دارد متفاوت از بسیاری از آویزهای معمول در بازار است. استفاده از زنجیر در اتصالات این آویز ظاهر آن را قدرتمندتر کردهاست. این آویزسقفی دارای سه جایگاه برای اتصال لامپ‌ با سرپیچ بزرگ است. جنس قسمت‌های دور این آویز سقفی از چوب است تا حس خوب طبیعت را هم به محیط اضافه کند. رنگ قهوه‌ای این قطعات چوبی و تم گرم ِ کلی محصول باعث گرمابخشیدن به محیط می‌شود تا فضای داخلی خانه‌ها مانند اتاق‌ها را زیباتر سازد. ابعاد این محصول 75 سانتی‌متر ارتفاع پایه و ارتفاع 42 و قطر 75 سانتی متری است که تقریباً می‌توان در هر سقفی آن را نصب کرد. وزن کم لوستر دارکار مدل اورانوس کوچک  امکان نصب آسان و مطمئن آن را ایجاد می‌کند. البته باید مسائل ایمنی رعایت شوند و این آویز به زنجیر های متصل و محکم شده در سقف آویزان شود. قابلیت تعویض لامپ‌ این امکان را می‌دهد تا از لامپ‌های پرنور یا کم‌نور بسته به نیاز استفاده کرد و تعویض لامپ‌های سوخته نیز به‌راحتی انجام می‌شود. شرکت دارکار نزدیک به چهار دهه است که درزمینه‌ی تولید محصولات روشنایی و تزیینی فعالیت می‌کند. بسیاری از محصولات این شرکت به شکل چوبی تولید می‌شوند و طراحی زیبایی دارند. محصولات این شرکت در کنار ظاهری زیبا از قیمت مناسبی برخوردارند.

 

 برای مشاهده محصولات کلیک کنید

لوستر دارکار مدل افسون پنج شعله

 

لوستر مدل «افسون» یکی از گونه‌های مختلف لوستر چوبی  تولیدشده توسط شرکت «دارکار (Darkar) است. در ساخت این لوستر از لامپ های LED کم مصرف استفاده می شود. این لامپ ها علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی، نور ملایمی را در محیط منتشر می کند.شرکت دارکار نزدیک به چهار دهه است که در زمینه‌ی تولید محصولات روشنایی و تزیینی فعالیت می‌کند. این شرکت در تولید محصولات چوبی خود از چوب پخته‌شده استفاده می‌کند تا این محصولات در اثر رطوبت، موریانه یا دیگر مواردی که به چوب آسیب وارد می‌کنند در امان بمانند. لوستر «افسون» به‌صورت سه شعله  و پنج شعله عرضه می‌شود و دیوار کوب این مدل نیز در شرکت دارکار تولید شده است. و این امکان وجود دارد که فضاهای مختلف خانه را بسته به میزان نور مورد نیاز با یکی از انواع این مدل روشن نمود. بدنه‌ی این لوستر چوبی است و لاله هایی با شیشه مات کرمی که با طرح هایی از جنس شاخ و برگ تزیین شده اند در آن به کار رفته است. طراحی لاله های این لوسترها بصورت رو به پایین است و نور بیشتری را منعکس می نماید. استفاده از چوب علاوه‌ بر زیبایی باعث کاهش وزن این محصول می‌شود و نصب آن را آسان تر می سازد.

برای  مشاهده محصول کلیک کنید

صفحه قبل 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 صفحه بعد