x تبلیغات
loostertoon

لوستر دارکار مدل افسون سه شعله

 


لوستر مدل «افسون» یکی از گونه‌های مختلف چراغ دیواری تولیدشده توسط شرکت «دارکار» (Darkar) است. شرکت دارکار نزدیک به چهار دهه است که در زمینه‌ی تولید محصولات روشنایی و تزیینی فعالیت می‌کند. این شرکت در تولید محصولات چوبی خود از چوب پخته‌شده استفاده می‌کند تا این محصولات در اثر رطوبت، موریانه یا دیگر مواردی که به چوب آسیب وارد می‌کنند در امان بمانند. لوستر «افسون» به‌صورت سه شعله  و پنج شعله عرضه می‌شود و دیوار کوب این مدل نیز در شرکت دارکار تولید شده است. و این امکان وجود دارد که فضاهای مختلف خانه را بسته به میزان نور مورد نیاز با یکی از انواع این مدل روشن نمود. بدنه‌ی این لوستر چوبی است و لاله هایی با شیشه مات کرمی که با طرح هایی از جنس شاخ و برگ تزیین شده اند در آن به کار رفته است. طراحی لاله های این لوسترها بصورت رو به پایین است و نور بیشتری را منعکس می نماید. استفاده از چوب علاوه‌ بر زیبایی باعث کاهش وزن این محصول می‌شود و نصب آن را آسان تر می سازد.

برای مشاهده محصول کلیک کنید

لوستر دارکار مدل ویل چهار شعله

 

آویز‌ها و لوستر‌ها با توجه به شکل ظاهری و نوع طراحی که دارند، به ‌منظور تامین نور مکان‌های بزرگ، کوچک، رسمی و غیررسمی مورد استفاده قرار می‌گیرند. لوستر‌ها در سایزی بزرگ‌تر تولید می‌شوند و نسبت به آویز‌ها نوردهی بیشتری دارند. لوستر «دارکار» (Darkar) مدل «ویل» به شکل 4 شعله تولید می‌شود. این لوستر کوچک از جنس چوب ساخته‌ شده است و طراحی جالبی دارد. استفاده از چوب باعث شده که این محصول از وزن سبک 5.5 کیلوگرمی برخوردار باشد؛ درنتیجه نصب آن با راحتی بیشتری انجام می‌شود. حباب‌های لاله‌ای‌شکل این لوستر چهارشعله علاوه‌بر زیبایی به پخش نور هرچه بیشتر آن کمک می‌کند. این لوستر در ابعاد 64 × 77 سانتی‌متر عرضه می‌شود. این لوستر کوچک و شکیل برای اتاق‌های پذیرایی کوچک، اتاق‌خواب و یا آشپزخانه بسیار مناسب است. شرکت دارکار حدود 4 دهه است که در زمینه‌ی محصولات روشنایی و تزیینی فعالیت دارد و محصولاتی خوش قیمت را به بازار عرضه می‌کند.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

لوستر دارکار مدل تایتانیک

 

 

لوستر‌ها انواع مختلفی دارند و با توجه به نوع طراحی‌شان در مکان‌های مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرند. تعداد شعله‌ها و نحوه‌ی قرارگیری لامپ‌ها، در میزان نوردهی این محصولات بسیار موثر هستند. لوستر مدل تایتانیک محصول زیبایی از شرکت «دارکار» (Darkar) است که باقیمتی مناسب عرضه می‌شود. این لوستر دارای شش شاخه است و حباب نیز در قسمت زیرین آن قرار می‌گیرد. لاله‌های نصب‌شده بر روی لوستر هم‌خوانی زیادی با بدنه‌ی آن دارند و در پخش نور به‌خوبی عمل می‌کنند. یکی از ویژگی‌های جالب این آویز استفاده از چوب در ساخت آن است. این امر علاوه بر وزن سبکی که به این لوستر داده جلوه‌ای خاص به آن بخشیده است. این محصول در ابعاد 106 × 58 × 77 سانتی‌متر تولید می‌شود. درمجموع 8 لامپ در این لوستر قرار می‌گیرند و موجب پخش نور قابل قبولی می‌شوند. استفاده از لامپ‌های LED علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف برق، کیفیت پخش نور را نیز بالا می‌برد. شرکت دارکار نزدیک به چهار دهه است که درزمینه‌ی تولید محصولات روشنایی و تزیینی فعالیت می‌کند. این شرکت در تولید محصولات چوبی خود از چوب پخته‌شده استفاده می‌کند تا این محصولات در اثر رطوبت، موریانه یا دیگر مواردی که به چوب آسیب وارد می‌کند، در امان بمانند.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

کنار سالنی دارکار مدل زوبین

 

 

امروزه بسیاری از محصولات روشنایی و تزیینی به شکل فلزی و کریستالی تولید می‌شوند. در این میان دیدن محصولات چوبی با طراحی ظریفی که دارند به‌خوبی می‌توانند نظر همگان را به خود جلب کنند. شرکت «دارکار» (Darkar) در این زمینه به‌خوبی عمل کرده است و حدود چهار دهه است که درزمینه‌ی تولید محصولات چوبی و تزیینی فعالیت می‌کند. یکی از انواع چراغ‌های تزیینی، چراغ ایستاده است. برخی از این چراغ‌ها دارای پایه‎‌ی بلندی هستند و برای استفاده در کنار سالن‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرند. چراغ کنارسالنی مدل «زوبین» یکی از محصولات شرکت دارکار است. کنده‌کاری‌های بدنه‌ی چوبی این چراغ، طراحی زیبایی به آن بخشیده است. استفاده از چوب علاوه بر زیبایی باعث کاهش وزن این محصول شده است. وزن این محصول کمتر از شش کیلوگرم بوده و ارتفاع آن 176 سانتی‌متر است. از نکات قابل‌توجه دیگری که در مورد این چراغ ایستاده می‌توان به آن اشاره کرد، استفاده از چوب پخته‌شده در ساخت آن است. چوب پخته‌شده به‌خوبی در برابر رطوبت عمل می‌کند و استحکام بالایی دارد. در داخل کلاهک این محصول یک عدد لامپ قرار می‌گیرد. شما می‌توانید برای روشنایی این چراغ از لامپ LED استفاده کنید و به این طریق مصرف برق را کاهش دهید. این محصول در ابعاد 58× 176 سانتی‌متر تولید می‌شود

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

لوستر دارکار مدل زوبین هشت گوش منبت

 

 

لوستر دارکار مدل زوبین هشت گوش از روشنایی‌های تولیدشده توسط شرکت دارکار (Darkar) است که از طراحی منحصربه‌فردی بهره می‌برد. نورپردازی و استفاده از چراغ‌های تزئینی مختلف از دیرباز یکی از مهم‌ترین عناصر مؤثر در زیباسازی و دکوراسیون فضاهای مختلف به شمار رفته و روشنایی‌ها یا منابع نور مصنوعی همپای معماری و اشیای دکوراتیو می‌توانند ضمن تولید نور، با طراحی شکیل و نور متفاوت خود، محیط را بیش‌ازپیش مزین سازند. در این بین لوسترها که از انواع آویز چراغ‌های تزئینی هستند، به دلیل نصب روی سقف و تأمین نور از بالا نقش بسزایی در دکوراسیون و زیبایی محیط دارند. لوستر چوبی دارکار مدل زوبین هشت گوش با طراحی خاصی عرضه شده که از یک سرپوش بزرگ و نسبتاً مخروط شکل برخوردار است و با یک محور و زنجیر به پایه نصب متصل شده است و علاوه بر نور تولیدی زیبایی خاصی به سالن یا فضای موردنظر می‌بخشد. لازم به ذکر است، دارکار نامی آشنا در صنعت روشنایی چوبی، اولین تولیدکننده لوستر و چراغ‌های تزئینی چوبی در ایران و برنده چندین لوح تقدیر کیفیت برتر از نمایشگاه‌های بین‌المللی تخصصی و صادراتی لوستر و چراغ‌های تزئینی است. مجتمع تولیدی دارکار با بیش از سه دهه تجربه، زیبایی و فضایی رمانتیک را به محیط زندگی و کار شما می‌آورد. کلیه کالاهای تولیدی این مجتمع از بهترین مواد اولیه و زیر نظر متخصصین باتجربه‌ی این شرکت با رعایت نکات ایمنی و فنی تولید می‌گردد، همچنین کلیه آباژورها و کنارسالنی ها مجهز به دیمر جهت تنظیم روشنایی دلخواه شما است.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

لوستر دارکار مدل زوبین شش گوش منبت

 

 

لوستر دارکار مدل زوبین شش گوش منبت از روشنایی‌های تولیدشده توسط شرکت دارکار (Darkar) است که از طراحی منحصربه‌فردی بهره می‌برد. نورپردازی و استفاده از چراغ‌های تزئینی مختلف از دیرباز یکی از مهم‌ترین عناصر مؤثر در زیباسازی و دکوراسیون فضاهای مختلف به شمار رفته و روشنایی‌ها یا منابع نور مصنوعی همپای معماری و اشیای دکوراتیو می‌توانند ضمن تولید نور، با طراحی شکیل و نور متفاوت خود، محیط را بیش‌ازپیش مزین سازند. در این بین لوسترها که از انواع آویز چراغ‌های تزئینی هستند، به دلیل نصب روی سقف و تأمین نور از بالا نقش بسزایی در دکوراسیون و زیبایی محیط دارند. لوستر دارکار مدل زوبین 6 گوش منبت با طراحی خاصی عرضه شده که از یک سرپوش بزرگ و نسبتاً مخروط شکل برخوردار است و با یک محور و زنجیر به پایه نصب متصل شده است و علاوه بر نور تولیدی زیبایی خاصی به سالن یا فضای موردنظر می‌بخشد. لازم به ذکر است، دارکار نامی آشنا در صنعت روشنایی چوبی، اولین تولیدکننده لوستر و چراغ‌های تزئینی چوبی در ایران و برنده چندین لوح تقدیر کیفیت برتر از نمایشگاه‌های بین‌المللی تخصصی و صادراتی لوستر و چراغ‌های تزئینی است. مجتمع تولیدی دارکار با بیش از سه دهه تجربه، زیبایی و فضایی رمانتیک را به محیط زندگی و کار شما می‌آورد. کلیه کالاهای تولیدی این مجتمع از بهترین مواد اولیه و زیر نظر متخصصین باتجربه‌ی این شرکت با رعایت نکات ایمنی و فنی تولید می‌گردد، همچنین کلیه آباژورها و کنارسالنی ها مجهز به دیمر جهت تنظیم روشنایی دلخواه شما است.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

لوستر دارکار مدل زوبین شش گوش کلاسیک

 

 

لوستر دارکار مدل زوبین 6 گوش از روشنایی‌های تولیدشده توسط شرکت دارکار (Darkar) است که از طراحی منحصربه‌فردی بهره می‌برد. نورپردازی و استفاده از چراغ‌های تزئینی مختلف از دیرباز یکی از مهم‌ترین عناصر مؤثر در زیباسازی و دکوراسیون فضاهای مختلف به شمار رفته و روشنایی‌ها یا منابع نور مصنوعی همپای معماری و اشیای دکوراتیو می‌توانند ضمن تولید نور، با طراحی شکیل و نور متفاوت خود، محیط را بیش‌ازپیش مزین سازند. در این بین لوسترها که از انواع آویز چراغ‌های تزئینی هستند، به دلیل نصب روی سقف و تأمین نور از بالا نقش بسزایی در دکوراسیون و زیبایی محیط دارند. لوستر دارکار مدل زوبین6گوش با طراحی خاصی عرضه شده که از یک سرپوش بزرگ و نسبتاً مخروط شکل برخوردار است و با یک محور و زنجیر به پایه نصب متصل شده است و علاوه بر نور تولیدی زیبایی خاصی به سالن یا فضای موردنظر می‌بخشد. لازم به ذکر است، دارکار نامی آشنا در صنعت روشنایی چوبی، اولین تولیدکننده لوستر و چراغ‌های تزئینی چوبی در ایران و برنده چندین لوح تقدیر کیفیت برتر از نمایشگاه‌های بین‌المللی تخصصی و صادراتی لوستر و چراغ‌های تزئینی است. مجتمع تولیدی دارکار با بیش از سه دهه تجربه، زیبایی و فضایی رمانتیک را به محیط زندگی و کار شما می‌آورد. کلیه کالاهای تولیدی این مجتمع از بهترین مواد اولیه و زیر نظر متخصصین باتجربه‌ی این شرکت با رعایت نکات ایمنی و فنی تولید می‌گردد، همچنین کلیه آباژورها و کنارسالنی ها مجهز به دیمر جهت تنظیم روشنایی دلخواه شما است.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

لوستر دیواری دارکار مدل رویال

 

 

لوستر دیواری مدل رویال دارکار: شرکت دارکار نزدیک به چهار دهه در زمینه تولید انواع لوسترهای چوبی و چراغ های تزئینی (آباژور، استند و چراغ رومیزی) فعالیت می کند. این برند در داخل کشور و خاورمیانه جزء بزرگترین تولیدکنندگان این عرصه به شمار می رود.شرکت دارکار توانسته در طی این سالها تجربیات زیادی در زمینه انواع لوسترها و چراغ های زینتی به دست بیاورد. از این رو کلیه محصولات تولیدی دارکار دارای بالاترین کیفیت ممکن بوده و دلیل موفقیت این برند استفاده از مواد اولیه مرغوب و کارشناسان متخصص برای اتصال قطعات این تولیدات، بدون آسیب دیدگی (تغییر فرم ندادن چوب در دراز مدت) است.شرکت دارکار دارای تنوع بالایی در زمینه تولید لوازم نور و روشناییست. تنوع محصولات آن به بالای 150 مدل لوستر چوبی و چراغ های تزئینی می رسد. محصولات دارکار دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.دارکار برای کلیه محصولات خود از مواد مرغوب و با کیفیت استفاده می کند. این شرکت با استفاده از طراحان خلاق توانسته زیباترین مدل ها در زمینه دکوراسیون را خلق کند.از لامپ های LED کم مصرف برای لوستر دیواری مدل رویال دارکار استفاده می شود. این لامپ ها علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی، نور ملایمی را در محیط منتشر می کند. لامپ LED این لوستر دیواری، درون حباب هایی از جنس طلق قرار می گیرد. که در مقابل حرارت لامپ و شکستگی مقاوم هستند. عمر این حباب های طلقی بالای ده سال پیش بینی شده اند.از لوستر دیواری معمولاً برای نصب روی دیوار پذیرایی، راه روها، تراس یا اتاق خواب استفاده می شود.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

لوستر دارکار مدل رویال بزرگ

 

 

لوستر مدل رویال بزرگ دارکار : شرکت دارکار نزدیک به چهار دهه در زمینه تولید انواع لوسترهای چوبی و چراغ های تزئینی (آباژور، استند و چراغ رومیزی) فعالیت می کند. این برند در داخل کشور و خاورمیانه جزء بزرگترین تولیدکنندگان این عرصه به شمار می رود.شرکت دارکار توانسته در طی این سالها تجربیات زیادی در زمینه انواع لوسترها و چراغ های زینتی به دست بیاورد. از این رو کلیه محصولات تولیدی دارکار دارای بالاترین کیفیت ممکن بوده و دلیل موفقیت این برند استفاده از مواد اولیه مرغوب و کارشناسان متخصص برای اتصال قطعات این تولیدات، بدون آسیب دیدگی (تغییر فرم ندادن چوب در دراز مدت) است.شرکت دارکار دارای تنوع بالایی در زمینه تولید لوازم نور و روشناییست. تنوع محصولات آن به بالای 150 مدل لوستر چوبی و چراغ های تزئینی می رسد. محصولات دارکار دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.دارکار برای کلیه محصولات خود از مواد مرغوب و با کیفیت استفاده می کند. این شرکت با استفاده از طراحان خلاق توانسته زیباترین مدل ها در زمینه دکوراسیون را خلق کند.از لامپ های LED کم مصرف برای لوستر مدل رویال بزرگ دارکار استفاده می شود. این لامپ ها علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی، نور ملایمی را در محیط منتشر می کند. لامپ LED این لوستر دیواری، درون حباب هایی از جنس طلق قرار می گیرد. که در مقابل حرارت لامپ و شکستگی مقاوم هستند. عمر این حباب های طلقی بالای ده سال پیش بینی شده اند. این لوستر مکان های بزرگ کاربرد دارد. بنابراین برای فضاهایی مثل آپارتمان، کافی شاپ، تالار و رستوران می تواند بهترین انتخاب باشد.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

لوستر دارکار مدل رویال کوچک

 

 

لوستر مدل رویال کوچک دارکار : شرکت دارکار نزدیک به چهار دهه در زمینه تولید انواع لوسترهای چوبی و چراغ های تزئینی (آباژور، استند و چراغ رومیزی) فعالیت می کند. این برند در داخل کشور و خاورمیانه جزء بزرگترین تولیدکنندگان این عرصه به شمار می رود.شرکت دارکار توانسته در طی این سالها تجربیات زیادی در زمینه انواع لوسترها و چراغ های زینتی به دست بیاورد. از این رو کلیه محصولات تولیدی دارکار دارای بالاترین کیفیت ممکن بوده و دلیل موفقیت این برند استفاده از مواد اولیه مرغوب و کارشناسان متخصص برای اتصال قطعات این تولیدات، بدون آسیب دیدگی (تغییر فرم ندادن چوب در دراز مدت) است.شرکت دارکار دارای تنوع بالایی در زمینه تولید لوازم نور و روشناییست. تنوع محصولات آن به بالای 150 مدل لوستر چوبی و چراغ های تزئینی می رسد. محصولات دارکار دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.دارکار برای کلیه محصولات خود از مواد مرغوب و با کیفیت استفاده می کند. این شرکت با استفاده از طراحان خلاق توانسته زیباترین مدل ها در زمینه دکوراسیون را خلق کند.برای روشنایی این لوستر ها از لامپ های LED کم مصرف برای لوستر مدل رویال کوچک دارکار استفاده می شود. این لامپ ها علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی، نور ملایمی را در محیط منتشر می کند. لامپ LED این لوستر دیواری، درون حباب هایی از جنس طلق قرار می گیرد. که در مقابل حرارت لامپ و شکستگی مقاوم هستند. عمر این حباب های طلقی بالای ده سال پیش بینی شده اند.این لوستر برای مکان های کوچک کاربرد دارد. بنابراین برای فضاهایی مثل آپارتمان، کافی شاپ، راهرو می تواند بهترین انتخاب باشد

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

صفحه قبل 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 صفحه بعد