x تبلیغات
loostertoon

آباژور دارکار مدل مشبک پایه کوتاه

 

 

آباژور‌ها در انواع مختلفی مانند فلزی، کریستالی، پارچه‌ای و پلاستیکی طراحی و تولید می‌شوند. دراین‌بین آباژور‌های چوبی به‌صورت محدودتری عرضه‌ می‌شوند. این محصولات چوبی بسیار زیبا هستند و در کنار وزن مناسبی که چوب به آن‌ها داده است، طراحی دلنشینی دارند. آباژور مدل «مشبک کوتاه» محصولی از شرکت «دارکار» (Darkar) است. این آباژور کوتاه از چوب ساخته ‌شده، وزنی کمتر از یک کیلوگرم دارد و در ابعاد 14 × 17 × 44 سانتی‌متر تولید می‌شود. این آباژور با توجه به ارتفاع کوتاهی که دارد، برای استفاده روی میز بسیار مناسب است. این محصول به‌صورت تک لامپ عرضه می‌شود و شما می‌توانید با انتخاب لامپ مناسب به نور مورد نظرتان دست پیدا کنید. شرکت دارکار نزدیک به چهار دهه است که در زمینه‌ی تولید محصولات روشنایی و تزیینی فعالیت می‌کند. محصولات این شرکت علاوه‌بر طراحی خوب از قیمتی مناسب برخوردارند. شرکت دارکار برای مقاومت محصولات چوبی خود در برابر رطوبت، از چوب پخته‌شده استفاده می‌کند.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

آباژور دارکار مدل تینا

 

چراغ‌های تزیینی با توجه به نوع محلی که مورد استفاده قرار می‌گیرند در انواع مختلفی تولید می‌شوند. بعضی از این محصولات برای کنار سالن و برخی برای روی میز‌ها مناسب هستند. چراغ‌های کنارسالنی ارتفاع بلندتری نسبت به چراغ‌های رومیزی دارند. این محصولات معمولا به‌صورت فلزی و کریستالی تولید می‌شوند. دراین‌بین چراغ‌های تزیینی ساخته‌شده از چوب جلب‌توجه بسیار زیادی می‌کنند. استفاده از چوب باعث متفاوت‌ترشدن این محصولات می‌شود و برای دکور‌های چوبی بسیار مناسب است. آباژور مدل «تینا» یکی از محصولات تزیینی شرکت «دارکار» (Darkar) است. این آباژور چوبی از طراحی بسیار زیبایی برخوردار بوده و در ساخت آن از چوب استفاده‌ شده است. استفاده از چوب باعث شده تا وزن این محصول به کمتر از یک کیلوگرم برسد. طول پایه‌ی این آباژور 69 سانتی‌متر بوده و ابعاد کلی آن 18 × 22 × 69 سانتی‌متر است. در داخل این محصول دو عدد لامپ قرار می‌گیرد که باعث می‌شود نوردهی مناسبی داشته باشد. استفاده از لامپ LED در این آباژور علاوه‌بر بالابردن کیفیت نور، موجب صرفه‌جویی در مصرف برق می‌شود. شرکت دارکار نزدیک به چهار دهه است که در زمینه‌ی تولید محصولات روشنایی و تزیینی فعالیت می‌کند. محصولات این شرکت علاوه‌بر طراحی خوب از قیمتی مناسب برخوردارند. شرکت دارکار برای مقاومت محصولات چوبی خود در برابر رطوبت، از چوب پخته‌شده استفاده می‌کند.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

آباژور دارکار مدل اسپرت

 

 

آباژور مدل اسپرت یک آباژور رومیزی از تولیدات شرکت دارکار است. آباژورهای رومیزی کنار کاناپه یا تخت استفاده می شوند و غیر از اینکه به روشنایی محیط کمک می کنند این امکان را به شما می دهند تا بعضی اوقات با روشن کردن آباژور به تنهایی از نور کم و شاعرانه آن لذت ببرید. این آباژور دارای یک جایگاه برای اتصال لامپ با سرپیچ کوچک است. جنس قسمت‌های اتصالی این آباژور از چوب است تا حس خوب طبیعت را هم به محیط اضافه کند. رنگ قهوه‌ای این قطعات چوبی و تم گرم محصول باعث گرمابخشیدن به محیط می‌شود تا فضای داخلی خانه‌ها مانند اتاق‌ها را زیباتر سازد. ابعاد آباژور دارکار مدل اسپرت به حدی است که تقریباً می‌توان در هر مکانی از آن استفاده کرد. وزن کم این چراغ رومیزی امکان حمل و جابجایی آن را ایجاد می‌کند. البته باید مسائل ایمنی رعایت شوند. قابلیت تعویض لامپ‌ این امکان را می‌دهد تا از لامپ‌های پرنور یا کم‌نور بسته به نیاز استفاده کرد و تعویض لامپ‌های سوخته نیز به‌راحتی انجام می‌شود. شرکت دارکار نزدیک به چهار دهه است که درزمینه‌ی تولید محصولات روشنایی و تزیینی فعالیت می‌کند. بسیاری از محصولات این شرکت به شکل چوبی تولید می‌شوند و طراحی زیبایی دارند. محصولات این شرکت در کنار ظاهری زیبا از قیمت مناسبی برخوردارند.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

آباژور دارکار مدل مینا

 

 

آباژور چوبی دارکار مدل مینا یک چراغ روشنایی مناسب برای کنار تخت یا کنار کاناپه های پذیرایی است که می‌تواند در بهبود نور و زیبایی محل استفاده بسیار مفید واقع شود. این آباژور دارای یک جایگاه برای اتصال لامپ با سرپیچ کوچک است. جنس قسمت‌های اتصالی این آباژور از چوب است تا حس خوب طبیعت را هم به محیط اضافه کند. رنگ قهوه‌ای این قطعات چوبی و تم گرم محصول باعث گرمابخشیدن به محیط می‌شود تا فضای داخلی خانه‌ها مانند اتاق‌ها را زیباتر سازد. ابعاد آباژور دارکار مدل مینا به حدی است که تقریباً می‌توان در هر مکانی از آن استفاده کرد. وزن کم این چراغ ایستاده امکان حمل و جابجایی آن را ایجاد می‌کند. البته باید مسائل ایمنی رعایت شوند. قابلیت تعویض لامپ‌ این امکان را می‌دهد تا از لامپ‌های پرنور یا کم‌نور بسته به نیاز استفاده کرد و تعویض لامپ‌های سوخته نیز به‌راحتی انجام می‌شود. شرکت دارکار نزدیک به چهار دهه است که درزمینه‌ی تولید محصولات روشنایی و تزیینی فعالیت می‌کند. بسیاری از محصولات این شرکت به شکل چوبی تولید می‌شوند و طراحی زیبایی دارند. محصولات این شرکت در کنار ظاهری زیبا از قیمت مناسبی برخوردارند.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

آویز سقفی دارکار مدل چلسی تک شعله

 

 

لوستر آویز دارکار مدل چلسی تک شعله از محصولات شرکت دارکار (Darkar) است که از طراحی زیبا و منحصربه‌فردی بهره می‌برد. این چراغ آویز یک حباب استوانه‌ای دارد که در یک بدنه زیبای چوبی تعبیه شده است. این چراغ آویز تک شعله با سرپوش تکی و نور مات و زیبایی که تولید می‌کند، می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای نصب در محیط‌های مختلف به‌ویژه در آشپزخانه، بالای میزنهارخوری، راهروها و ... باشد. نورپردازی و استفاده از چراغ‌های تزئینی مختلف از دیرباز یکی از مهم‌ترین و مؤثرترین عناصر در زیباسازی و دکوراسیون فضاهای مختلف به شمار رفته و روشنایی‌ها یا منابع نور مصنوعی همپای معماری و اشیای دکوراتیو می‌توانند ضمن تولید نور، با طراحی شکیل و نور متفاوت خود، محیط را بیش‌ازپیش مزین سازند. چراغ آویز دارکار مدل چلسی تک شعله از یک سرپوش با حبابی زیبا طراحی شده که نه‌تنها می‌تواند نور مناسبی را در فضاهایی چون نشیمن، آشپزخانه، و یا بالای یک میز تولید کند، با طراحی خاص سرپوش استوانه‌ای از جنس چوب، می‌تواند جلوه خاصی به محیط مربوطه ببخشد. درمجموع این محصول با طراحی بی‌نظیر حباب و بدنه چوبی نگهدارنده حباب می‌تواند سلایق مختلف را به خود جلب کرده و انتخابی قابل‌تأمل برای فضاهای مختلف بزرگ و کوچک به شمار رود.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

لوستر دارکار مدل چلسی چهار شعله سربالا

 

 

لوستر‌ها و چراغ‌های آویز انواع مختلفی دارند و با توجه به سلیقه‌های مختلف تولید می‌شوند. از این محصولات برای تامین نور محیط استفاده می‌شود. این محصولات با توجه به ظاهری که دارند در مکان‌های مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرند. لوستر‌ها نسبت به چراغ‌های آویز میزان نوردهی بیشتری دارند و برای مکان‌های بزرگ‌تر مناسب‌تر هستند. لوستر چوبی مدل چلسی سربالا محصولی از شرکت «دارکار» (Darkar) است که از طراحی جالبی برخوردار است. این لوستر به‌صورت چهار شعله بوده و بر روی هر لامپ آن حبابی لاله‌ای شکل قرار می‌گیرد. لاله‌های این لوستر به شکل مناسبی نور را پخش می‌کنند و جلوه‌ای زیبا به محیط می‌دهند. چوب به‌کاررفته در ساخت این محصول وزن مناسبی حدود 4 کیلوگرم به آن بخشیده و نصب آن را راحت‌تر کرده است. طول پایه‌ی این لوستر 78 سانتی‌متر است و در ابعاد 46 × 46 سانتی‌متر تولید می‌شود. استفاده از لامپ LED علاوه بر بهبود کیفیت نور موجب صرفه‌جویی در مصرف برق می‌شود. این محصول با توجه به ظاهری که دارد برای استفاده در منازل، فروشگاه‌ها و کافی‌شاپ‌ها بسیار مناسب است. شرکت دارکار نزدیک به چهار دهه است که درزمینه‌ی تولید محصولات روشنایی و تزیینی فعالیت می‌کند. این شرکت در تولید محصولات چوبی خود از چوب پخته‌شده استفاده می‌کند تا این محصولات در اثر رطوبت، موریانه یا دیگر مواردی که به چوب آسیب وارد می‌کند، در امان بمانند.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

لوستر دیواری دارکار مدل زوبین منبت

 

 

لوستر دیواری مدل «زوبین» محصولی از شرکت «دارکار» (Darkar) است. شرکت دارکار در طراحی این محصول ابتکاری جالب به‌کاربرده و آن را به‌صورت چوبی تولید کرده است. استفاده از چوب علاوه بر زیبایی باعث کاهش وزن این محصول شده است. این محصول دارای وزن حدود یک کیلوگرم است. ارتفاع این چراغ دیوارکوب 24 سانتی‌متر بوده و ابعاد آن 18 × 54 × 24 سانتی‌متر است. این چراغ دیواری زوج مناسبی برای لوستر‌های چوبی محسوب می‌شود. برای روشنایی این چراغ می‌توانید علاوه بر لامپ کم‌مصرف از لامپ‌های LED استفاده کنید. این کار علاوه بر بالا بردن کیفیت نور باعث صرفه‌جویی در مصرف برق می‌شود. شرکت دارکار نزدیک به چهار دهه است که درزمینه‌ی تولید محصولات تزیینی و روشنایی فعالیت می‌کند. محصولات این شرکت طراحی خوبی دارند و از قیمت مناسبی برخوردارند. این شرکت از چوب پخته‌شده در محصولات چوبی خود استفاده می‌کند تا در برابر رطوبت به‌خوبی مقاومت کنند. دیوارکوب‌ها بیشتر بر روی دیوار‌های اتاق پذیرایی، خواب و آشپزخانه‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد. استفاده از این محصولات در بالای قاب‌ها، جلوه‌ای زیبا به آن‌ها می‌دهد.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

لوستر دیواری دارکار مدل چتری منبت

 

 

لوستر دیواری مدل «چتری منبت» محصولی زیبا از شرکت «دارکار» (Darkar) است. این محصول به شکل تک شعله است و طراحی جالبی دارد. این دیوارکوب برای لوستر‌های چوبی زوج مناسبی محسوب می‌شود. این چراغ دیواری پخش نور رضایت‌بخشی دارد و استفاده از لامپ‌های LED موجب بهبود کیفیت پخش نور آن و صرفه‌جویی در مصرف برق می‌شود. یکی از نکات جالب در مورد این دیوارکوب استفاده از چوب در ساخت آن است. کاربرد چوب علاوه‌بر زیبایی وزن مناسب 325 گرمی به این محصول داده است. ارتفاع این چراغ دیواری 22 سانتی‌متر است و در ابعاد 15× 42× 22 سانتی‌متر تولید می‌شود. شرکت دارکار نزدیک به چهار دهه است که در زمینه‌ی تولید محصولات روشنایی و تزیینی فعالیت می‌کند. این شرکت در تولید محصولات چوبی خود از چوب پخته‌شده استفاده می‌کند تا این محصولات در اثر رطوبت، موریانه یا دیگر مواردی که به چوب آسیب وارد می‌کند، در امان بمانند. چراغ‌های دیوارکوب معمولا با توجه به شکل لوستر و آویز تهیه می‌شوند. از این محصولات بیشتر در بالای قاب، دیوار‌های اتاق پذیرایی و خواب و راهرو‌ها استفاده می‌شود.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

لوستر دارکار مدل زوبین هشت گوش منبت

 

لوستر دارکار مدل زوبین هشت گوش از روشنایی‌های تولیدشده توسط شرکت دارکار (Darkar) است که از طراحی منحصربه‌فردی بهره می‌برد. نورپردازی و استفاده از چراغ‌های تزئینی مختلف از دیرباز یکی از مهم‌ترین عناصر مؤثر در زیباسازی و دکوراسیون فضاهای مختلف به شمار رفته و روشنایی‌ها یا منابع نور مصنوعی همپای معماری و اشیای دکوراتیو می‌توانند ضمن تولید نور، با طراحی شکیل و نور متفاوت خود، محیط را بیش‌ازپیش مزین سازند. در این بین لوسترها که از انواع آویز چراغ‌های تزئینی هستند، به دلیل نصب روی سقف و تأمین نور از بالا نقش بسزایی در دکوراسیون و زیبایی محیط دارند. لوستر چوبی دارکار مدل زوبین هشت گوش با طراحی خاصی عرضه شده که از یک سرپوش بزرگ و نسبتاً مخروط شکل برخوردار است و با یک محور و زنجیر به پایه نصب متصل شده است و علاوه بر نور تولیدی زیبایی خاصی به سالن یا فضای موردنظر می‌بخشد. لازم به ذکر است، دارکار نامی آشنا در صنعت روشنایی چوبی، اولین تولیدکننده لوستر و چراغ‌های تزئینی چوبی در ایران و برنده چندین لوح تقدیر کیفیت برتر از نمایشگاه‌های بین‌المللی تخصصی و صادراتی لوستر و چراغ‌های تزئینی است. مجتمع تولیدی دارکار با بیش از سه دهه تجربه، زیبایی و فضایی رمانتیک را به محیط زندگی و کار شما می‌آورد. کلیه کالاهای تولیدی این مجتمع از بهترین مواد اولیه و زیر نظر متخصصین باتجربه‌ی این شرکت با رعایت نکات ایمنی و فنی تولید می‌گردد، همچنین کلیه آباژورها و کنارسالنی ها مجهز به دیمر جهت تنظیم روشنایی دلخواه شما است.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

لوستر دارکار مدل زوبین شش گوش منبت

 

 

لوستر دارکار مدل زوبین شش گوش منبت از روشنایی‌های تولیدشده توسط شرکت دارکار (Darkar) است که از طراحی منحصربه‌فردی بهره می‌برد. نورپردازی و استفاده از چراغ‌های تزئینی مختلف از دیرباز یکی از مهم‌ترین عناصر مؤثر در زیباسازی و دکوراسیون فضاهای مختلف به شمار رفته و روشنایی‌ها یا منابع نور مصنوعی همپای معماری و اشیای دکوراتیو می‌توانند ضمن تولید نور، با طراحی شکیل و نور متفاوت خود، محیط را بیش‌ازپیش مزین سازند. در این بین لوسترها که از انواع آویز چراغ‌های تزئینی هستند، به دلیل نصب روی سقف و تأمین نور از بالا نقش بسزایی در دکوراسیون و زیبایی محیط دارند. لوستر دارکار مدل زوبین 6 گوش منبت با طراحی خاصی عرضه شده که از یک سرپوش بزرگ و نسبتاً مخروط شکل برخوردار است و با یک محور و زنجیر به پایه نصب متصل شده است و علاوه بر نور تولیدی زیبایی خاصی به سالن یا فضای موردنظر می‌بخشد. لازم به ذکر است، دارکار نامی آشنا در صنعت روشنایی چوبی، اولین تولیدکننده لوستر و چراغ‌های تزئینی چوبی در ایران و برنده چندین لوح تقدیر کیفیت برتر از نمایشگاه‌های بین‌المللی تخصصی و صادراتی لوستر و چراغ‌های تزئینی است. مجتمع تولیدی دارکار با بیش از سه دهه تجربه، زیبایی و فضایی رمانتیک را به محیط زندگی و کار شما می‌آورد. کلیه کالاهای تولیدی این مجتمع از بهترین مواد اولیه و زیر نظر متخصصین باتجربه‌ی این شرکت با رعایت نکات ایمنی و فنی تولید می‌گردد، همچنین کلیه آباژورها و کنارسالنی ها مجهز به دیمر جهت تنظیم روشنایی دلخواه شما است.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

صفحه قبل 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 صفحه بعد