x تبلیغات
loostertoon

آویز سقفی دارکار مدل کلاب پنج شعله

 

 

آویز سقفی دارکار مدل کلاب 5 شعله از محصولات شرکت دارکار (Darkar) است که از طراحی بسیار زیبایی بهره می‌برد. این مدل لوستر از پنج شاخه با سرپوش یا حباب مات و زیبای مخروطی تشکیل شده که در یک قاب با پایه‌های چوبی شکیلی قرار گرفته‌اند. این شاخه‌ها با ارتفاعی متفاوت از یکدیگر از یک پایه نصب دایره‌ای آویخته شده‌اند. درمجموع چراغ‌آویز دارکار مدل کلاب 5 شعله با توجه به تعداد شاخه‌ها و طراحی آن‌ها که نوری مستقیم از پایین و نوری مات و غیرمستقیم از اطراف را منعکس می‌کند، یکی از چراغ‌های تزئینی شیک و مدرن به شمار می‌رود که می‌تواند ضمن تأمین نوری قابل‌توجه، زیبایی خاصی به محیط ببخشد و باتوجه به امکان استفاده از لامپ‌های LED می‌توان بدون آن‌که انرژی برق زیادی مصرف شود، از زیبایی و نور تولیدی این مدل لذت برد. لازم به ذکر است، دارکار نامی آشنا در صنعت روشنایی چوبی، اولین تولیدکننده لوستر و چراغ‌های تزئینی چوبی در ایران و برنده چندین لوح تقدیر کیفیت برتر از نمایشگاه‌های بین‌المللی تخصصی و صادراتی لوستر و چراغ‌های تزئینی است. مجتمع تولیدی دارکار با بیش از سه دهه تجربه، زیبایی و فضایی رمانتیک را به محیط زندگی و کار شما می‌آورد. کلیه کالاهای تولیدی این مجتمع از بهترین مواد اولیه و زیر نظر متخصصین باتجربه‌ی این شرکت با رعایت نکات ایمنی و فنی تولید می‌گردد، همچنین کلیه آباژورها و کنارسالنی ها مجهز به دیمر جهت تنظیم روشنایی دلخواه شما است.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

آویز سقفی دارکار مدل کلاه چینی دو شعله

 

آویز سقفی دارکار مدل کلاه چینی 2 شعله محصولی از شرکت «دارکار» (Darkar) است که طرح قدیمی و جالبی دارد. این لوستر تک‌شعله بوده و با اتصال یک لامپ به آن قابل‌استفاده است. برای استفاده از این محصول ابتدا باید به کمک قلاب‌های رول بولت آن را به سقف محل موردنظر وصل کنید. برای ساخت بدنه‌ی این روشنایی از چوب پخته‌شده استفاده می‌شود. شکل این بدنه به‌صورت مخروط و شبیه کلاه چینی است و به همین دلیل نام این محصول را مدل کلاه چینی تک شعله در نظر گرفته‌اند. فاصله‌ی این روشنایی از حدود 80 سانتی‌متر و قطر بدنه‌ی آن 64 سانتی‌متر است. از این محصول شرکت دارکار می‌توانید برای اتاق خواب، آشپزخانه، نشیمن و فضاهایی با مساحت کمتر از 18 مترمربع استفاده کنید. شرکت دارکار نزدیک به چهار دهه است که در زمینه‌ی تولید و عرضه‌ی محصولات روشنایی و تزیینی فعالیت می‌کند. محصولات این شرکت علاوه بر ظاهری زیبا از تنوع بسیار زیادی برخوردارند. چوب به‌کاررفته در روشنایی‌های چوبی این شرکت، بسیار مرغوب بوده و با توجه به پخته‌شدن در دمای بالا از گزند موریانه و خوردگی‌های دیگری که برای چوب به وجود می‌آید، در امان است.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

آویز سقفی دارکار مدل مخروطی دو شعله

 

 

آویز سقفی دارکار مدل مخروطی 2 شعله از روشنایی‌های شیک و زیبای تولید شده توسط شرکت دارکار (Darkar) است. این مدل لوستر از دو شاخه با طراحی زیبا تشکیل شده که با ارتفاعی مختلف به پایه نصب دایره‌ای متصل شده‌اند و بدین ترتیب می‌تواند نور زیبا و قابل توجهی را در فضای مورد نظر ایجاد کند. شاخه‌های این مدل از سرپوش یا شید مخروطی مات و منقوشی تشکیل شده که هر یک در یک قاب یا بدنه اصلی، که از جنس چوب و با طراحی بی‌نظیری تولید شده، قرارگرفته است. با توجه به طراحی و تعداد شعله‌ها و سرپوش‌های مخروطی، می‌توان آن را به گزینه‌ای مطلوب برای فضاهای مختلف داخلی به شمار آورد که ضمن تأمین نوری زیبا و مات به‌عنوان یک کالای زیبا و دکوراتیو نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد. در مجموع چراغ آویز دارکار مدل مخروطی 2 شعله از جمله چراغ‌های تزئینی است که می‌تواند با طراحی شیک خود توجه سلیقه‌های مختلف را به خود جلب کرده و از مؤثرترین کالاهای دکوراتیو در فضاهای مختلف داخلی به شمار رود. لازم به ذکر است، دارکار نامی آشنا در صنعت روشنایی چوبی، اولین تولیدکننده لوستر و چراغ‌های تزئینی چوبی در ایران و برنده چندین لوح تقدیر کیفیت برتر از نمایشگاه‌های بین‌المللی تخصصی و صادراتی لوستر و چراغ‌های تزئینی است. مجتمع تولیدی دارکار با بیش از سه دهه تجربه، زیبایی و فضایی رمانتیک را به محیط زندگی و کار شما می‌آورد. کلیه کالاهای تولیدی این مجتمع از بهترین مواد اولیه و زیر نظر متخصصین باتجربه‌ی این شرکت با رعایت نکات ایمنی و فنی تولید می‌گردد، همچنین کلیه آباژورها و کنارسالنی‌ها مجهز به دیمر جهت تنظیم روشنایی دلخواه شما است.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

آویز سقفی دارکار مدل منگو سه شعله

 

آویز سقفی دارکار مدل منگو 3 شعله از چراغ‌های تزئینی تولید‌شده توسط شرکت دارکار (Darkar) است که از طراحی زیبا و سرپوش‌های منحصربه‌فردی بهره می‌برد. سرپوش‌های این مدل لوستر به شکل استوانه‌ای، مات با نقشی ظریف طراحی شده‌اند که به زیبایی هرچه‌بیشتر نور منعکس‌شده می‌افزاید. طراحی شیک و ساده چراغ آویز دارکار مدل منگو 3 شعله، و قاب‌های چوبی که با زنجیرهایی با ارتفاع متفاوت به کفی نصب متصل‌ شده‌اند، این مدل را به یک روشنایی دکوراتیو و جذاب تبدیل می‌سازد. استفاده از نورپردازی و روشنایی از دیرباز یکی از مهمترین عناصر مؤثر در دکوراسیون و زیباسازی محیط به شمار می‌رفته است. چراغ آویز دارکار مدل منگو 3 شعله نیز با توجه به تعداد و متمرکز بودن شاخه‌ها به گزینه‌ای مطلوب برای تأمین نور و همچنین زیباسازی محیط موردنظر محسوب می‌گردد. لازم به ذکر است، دارکار نامی آشنا در صنعت روشنایی چوبی، اولین تولیدکننده لوستر و چراغ‌های تزئینی چوبی در ایران و برنده چندین لوح تقدیر کیفیت برتر از نمایشگاه‌های بین‌المللی تخصصی و صادراتی لوستر و چراغ‌های تزئینی است. مجتمع تولیدی دارکار با بیش از سه دهه تجربه، زیبایی و فضایی رمانتیک را به محیط زندگی و کار شما می‌آورد. کلیه کالاهای تولیدی این مجتمع از بهترین مواد اولیه و زیر نظر متخصصین باتجربه‌ی این شرکت با رعایت نکات ایمنی و فنی تولید می‌گردد، همچنین کلیه آباژورها و کنارسالنی‌ها مجهز به دیمر جهت تنظیم روشنایی دلخواه شما است.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

آویز سقفی دارکار مدل لیلا سه شعله

 

 

آویز سقفی دارکار مدل لیلا 3 شعله یک سیستم روشنایی بسیار زیبا است که می‌تواند در بهبود نور و زیبایی محل استفاده بسیار مفید واقع شود. این مدل لوستر با ظاهری خاص، متفاوت از بسیاری از آویزهای معمول در بازار است. استفاده از دو آویز در یک چراغ ویژگی این طرح است. این آویزسقفی دارای دو جایگاه برای اتصال لامپ‌ با سرپیچ بزرگ است. جنس قسمت‌های دور حباب های این آویز سقفی از چوب است تا حس خوب طبیعت را هم به محیط اضافه کند. رنگ قهوه‌ای این قطعات چوبی و تم گرم محصول باعث گرمابخشیدن به محیط می‌شود تا فضای داخلی خانه‌ها مانند اتاق‌ها را زیباتر سازد. ابعاد این محصول حدود یک متر ارتفاع و عرض23 و طول54 سانتی متری است که تقریباً می‌توان در هر سقفی آن را نصب کرد. وزن چراغ آویز دارکار مدل لیلا 3 شعله امکان نصب آسان و مطمئن آن را ایجاد می‌کند. البته باید مسائل ایمنی رعایت شوند و این آویز به زنجیر های متصل و محکم شده در سقف آویزان شود یا به سقف به صورت مستقیم محکم شود. قابلیت تعویض لامپ‌ این امکان را می‌دهد تا از لامپ‌های پرنور یا کم‌نور بسته به نیاز استفاده کرد و تعویض لامپ‌های سوخته نیز به‌راحتی انجام می‌شود. شرکت دارکار نزدیک به چهار دهه است که درزمینه‌ی تولید محصولات روشنایی و تزیینی فعالیت می‌کند. بسیاری از محصولات این شرکت به شکل چوبی تولید می‌شوند و طراحی زیبایی دارند. محصولات این شرکت در کنار ظاهری زیبا از قیمت مناسبی برخوردارند.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

لوستر دارکار مدل رومی شش شعله

 

 

نوع طراحی لوستر‌ها اولین نکته ای است که هر خریداری به آن دقت می کند. این محصولات بیشتر به شکل فلزی و کریستالی تولید می‌شوند و تاثیر زیادی در زیبایی محیط دارند. استفاده از چوب باعث شده است که این محصولات ظرافت و طراحی زیبایی پیدا کنند. یکی از عیب‌هایی که می‌توان به کاربرد چوب در ساخت لوستر‌ها وارد کرد، عملکرد نامناسب آن‌ها در برابر رطوبت است. اما شرکت «دارکار» (Darkar) این مشکل را حل کرده است. این شرکت در ساخت محصولات چوبی خود از چوب پخته‌شده استفاده می‌کند. این کار باعث می‌شود مقاومت چوب در برابر رطوبت افزایش پیدا کند. شرکت دارکار نزدیک به چهار دهه است که درزمینه‌ی تولید و عرضه‌ی محصولات روشنایی و تزیینی فعالیت می‌کند. لوستر چوبی مدل «رومی » یکی از محصولات این شرکت است که به‌صورت شش شعله با کاربرد فلز و چوب تولید می‌شود. طراحی این مدل کلاسک است و افرادی که به دنبال دکوراسیون کلاسیک هستند می توانند از این لوستر استفاده نمایند. این لوستر به لطف بدنه‌ی چوبی‌اش، از وزنی برابر 7 کیلوگرم برخوردار است. این وزن برای یک لوستر شش شعله بسیار مناسب بوده و کاربر قادر است به‌راحتی آن را نصب کنید. این لوستر طراحی جالبی دارد. علاوه بر سه شعله‌ای که وظیفه‌ی نوردهی را بر عهده‌دارند، در قسمت زیرین این محصول نیز محفظه‌ای باقابلیت نصب دو لامپ قرار دارد. با کمک این دو لامپ، لوستر پخش نور مناسب‌تری پیدا می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از لامپ‌های LED موجب صرفه‌جویی در مصرف برق شوید.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

آویز سقفی دارکار مدل سپنتا سه شعله

 

 

آویز سقفی دارکار مدل سپنتا 3 شعله از محصولات روشنایی شرکت دارکار (Darkar) است که از طراحی زیبا و منحصربه‌فردی بهره می‌برد. این مدل لوستر از سه سرپوش زیبا تشکیل شده که از طریق یک پایه نصب به سقف متصل بوده و با ارتفاعی مختلف از این پایه آویزان شده‌اند. بدنه اصلی یا سرپوش‌های این چراغ آویز از جنس چوب تولید شده‌اند که با توجه به ظرافتی که در طراحی آن‌ها شاهد هستیم، جلوه خاصی به اتاق یا فضای مورد نظر می‌بخشند. نورپردازی، به ‌ویژه استفاده از چراغ‌های تزئینی مختلف از دیرباز یکی از مهم‌ترین و مؤثرترین عناصر در زیباسازی و دکوراسیون فضاهای مختلف به شمار رفته و روشنایی‌ها یا منابع نور مصنوعی همپای معماری و دیگر اشیای دکوراتیو می‌توانند ضمن تولید نور، با طراحی شکیل و نور متفاوت خود، محیط را بیش‌ازپیش مزین سازند. چراغ آویز دارکار مدل سپنتا شعله از سه سرپوش شش ضلعی با بدنه و ستون‌هایی مشبک تشکیل شده و دور لامپ را یک محفظه مات احاطه کرده که موجب می‌گردد زیبایی این چراغ زیبا، در زمان روشن بودن چندبرابر شده و همچنین نوری مات و زیبا برای فضای موردنظر تولید گردد. درمجموع این محصول با بدنه چوبی و طراحی بی‌نظیر سرپوش‌ها می‌تواند توجه سلیقه‌های مختلف را به خود جلب کند و انتخابی قابل ‌تأمل برای روشنایی و زیباسازی فضاهای مختلف به شمار رود.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

لوستر سقفی دارکار مدل کوروش

 

 

لوستر سقفی هم مانند سایر لوستر‌ها وظیفه‌ی تامین نور محیط را بر عهده ‌دارند. این محصولات نقش به‌سزایی در زیبایی محیط ایفا می‌کنند. بیشتر لوسترهای سقفی موجود در بازار به‌صورت فلزی و کریستالی تولید می‌شوند. استفاده از فلز و کریستال باعث افزایش وزن این محصولات می‌شود و به کار بردن آن‌ها در مکان‌هایی با دکور چوبی، مناسب نیست. در این میان لوستر سقفی چوبی نظر افراد زیادی را به خود جلب خواهد کرد و جلوه‌ای متفاوت به دکور شما خواهد بخشید. استفاده از چوب در ساخت چراغ‌های سقفی موجب شده است که این محصولات زیبا و ظریف، وزن کمی داشته باشند. شرکت‌های مختلفی درزمینه‌ی تولید محصولات چوبی و تزیینی فعالیت می‌کنند. دراین ‌بین شرکت «دارکار» (Darkar) باعرضه‌ی محصولات روشنایی و تزیینی، به‌خوبی عمل کرده است. این شرکت نزدیک به چهار دهه است که محصولات خود را به بازار عرضه می‌کند. شرکت دارکار در محصولات چوبی خود از چوب پخته‌شده استفاده می‌کند. این کار باعث می‌شود تا محصولات در برابر رطوبت مقاومت خوبی پیدا کنند. چراغ سقفی مدل کوروش بزرگ یکی از محصولات چوبی شرکت دارکار است. این چراغ سقفی به‌صورت چهار‌گوش طراحی‌شده است و به لطف بدنه‌ی چوبی خود وزنی حدود 2.5 کیلوگرم دارد. این محصول در ابعاد 40× 15 سانتی‌متر تولید می‌شود و قابلیت نصب چهارلامپ را دارد. شما می‌توانید با نصب لامپ‌های LED در داخل این چراغ سقفی علاوه بر کاهش مصرف برق، موجب بهبود کیفیت نوردهی آن شوید.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

لوستر دارکار مدل اورانوس سایز متوسط

 

 

لوستر مدل اورانوس متوسط از سری لوسترهای زیبای شرکت «دارکار» ، از یک بدنه یا شبکه‌ی چوبی با طرحی زیبا و منحصربه‌فرد تشکیل شده است. محفظه‌ی مات این بدنه این لوستر چوبی نوری نرم و زیبا تولید می‌کند. این بدنه‌ی شش‌ضلعی با نقشی شکیل در زیر و طرفین طراحی شده که زیبایی آن را دوچندان می‌کند و محفظه‌ی مات داخلی موجب می‌شود نور تولیدی از زیبایی خاصی بهره‌مند باشد. برای روشنایی لوستر مدل اورانوس ،از لامپ های LED کم مصرف استفاده می شود. این لامپ ها علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی، نور ملایمی را در محیط منتشر می کند. لامپ LED این لوستر دیواری، درون حباب هایی از جنس طلق قرار می گیرد. که در مقابل حرارت لامپ و شکستگی مقاوم هستند. عمر این حباب های طلقی بالای ده سال پیش بینی شده اند.شبکه‌ی چوبی هم با ارتفاعی مناسب با یک میله‌ی مرکزی و زنجیر به محور پایه‌ی نصب متصل شده و درمجموع می‌تواند ضمن تأمین نور محیط موردنظر، یک روشنایی تزئینی به شمار رود. گفتنی است دارکار نامی آشنا در صنعت روشنایی چوبی، اولین تولیدکننده‌ی لوستر و چراغ‌های تزئینی چوبی در ایران و برنده‌ی چندین لوح تقدیر کیفیت برتر از نمایشگاه‌های بین‌المللی تخصصی و صادراتی لوستر و چراغ‌های تزئینی است. مجتمع تولیدی دارکار با بیش از سه دهه تجربه، زیبایی و فضایی رمانتیک را به محیط زندگی و کار شما می‌آورد. کلیه‌ی کالاهای تولیدی این مجتمع از بهترین مواداولیه و زیر نظر متخصصین با تجربه‌ی این شرکت با رعایت نکات ایمنی و فنی تولید می‌شود؛ همچنین کلیه‌ی آباژورها و کنارسالنی‌ها مجهز به دیمر جهت تنظیم روشنایی دلخواه شماست.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

لوستر دارکار مدل افسون پنج شعله

 

 

لوستر مدل «افسون» یکی از گونه‌های مختلف لوستر چوبی تولیدشده توسط شرکت «دارکار (Darkar) است. در ساخت این لوستر از لامپ های LED کم مصرف استفاده می شود. این لامپ ها علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی، نور ملایمی را در محیط منتشر می کند.شرکت دارکار نزدیک به چهار دهه است که در زمینه‌ی تولید محصولات روشنایی و تزیینی فعالیت می‌کند. این شرکت در تولید محصولات چوبی خود از چوب پخته‌شده استفاده می‌کند تا این محصولات در اثر رطوبت، موریانه یا دیگر مواردی که به چوب آسیب وارد می‌کنند در امان بمانند. لوستر «افسون» به‌صورت سه شعله و پنج شعله عرضه می‌شود و دیوار کوب این مدل نیز در شرکت دارکار تولید شده است. و این امکان وجود دارد که فضاهای مختلف خانه را بسته به میزان نور مورد نیاز با یکی از انواع این مدل روشن نمود. بدنه‌ی این لوستر چوبی است و لاله هایی با شیشه مات کرمی که با طرح هایی از جنس شاخ و برگ تزیین شده اند در آن به کار رفته است. طراحی لاله های این لوسترها بصورت رو به پایین است و نور بیشتری را منعکس می نماید. استفاده از چوب علاوه‌ بر زیبایی باعث کاهش وزن این محصول می‌شود و نصب آن را آسان تر می سازد.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

صفحه قبل 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 صفحه بعد