x تبلیغات
loostertoon

لوستر دیواری دارکار مدل منگو

 

 

لوستر دیواری «منگو» یکی از محصولات شرکت «دارکار» (Darkar) محسوب می‌شود. این لوستر دیواری (دیوارکوب) ظاهری شکیل و ساده دارد. ترکیب بدنه‌ی چوبی و حباب شیشه‌ای آن جلوه‌ای خاص به این محصول بخشیده است. حباب استوانه‌ای این دیوارکوب پخش نور مناسبی دارد و به‌خوبی نور را به سمت پایین متمرکز می‌کند. این محصول به صورت تک شعله است و برای لوستر‌های چوبی زوج مناسبی محسوب می‌شود. این دیوارکوب در ابعاد 39 × 37 × 48 سانتی‌متر تولید می‌شود. از مشخصه‌ی دیگر این محصول می‌توان به وزن حدود 1.5 کیلوگرمی آن اشاره کرد. شرکت دارکار نزدیک به چهار دهه است که در زمینه‌ی تولید محصولات روشنایی و تزیینی فعالیت می‌کند. این شرکت در تولید محصولات چوبی خود از چوب پخته‌شده استفاده کرده تا این محصولات در اثر رطوبت، موریانه یا دیگر مواردی که به چوب آسیب وارد می‌کند، در امان بمانند. چراغ‌های دیوارکوب معمولا با توجه به شکل لوستر و آویز تهیه می‌شوند. از این محصولات بیشتر در بالای قاب، دیوار‌های اتاق پذیرایی و خواب و راهرو‌ها استفاده می‌شود.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

لوستر دیواری دارکار مدل دیاموند

 

امروزه بیشتر لوسترهای دیواری به‌صورت فلزی و کریستالی تولید می‌شوند. این محصولات دارای وزن زیادی هستند و با دکور‌های چوبی تناسب زیادی ندارند. در این میان چراغ‌های دیواری با بدنه‌ای چوبی نظر افراد زیادی را به خود جلب خواهند کرد. این چراغ‌ها مناسب لوستر‌ها و فضاهایی با دکور چوبی هستند. استفاده از چوب باعث افزایش زیبایی و ظرافت این محصولات می‌‌شود و وزن مناسبی به آن‌ها می‌بخشد. یکی از محصولات شرکت «دارکار» (Darkar) است که به‌صورت چوبی تولید می‌شود. این چراغ دیواری طراحی بسیار زیبایی دارد و در داخل آن 2 عدد لامپ نصب می‌شود. شما می‌توانید برای کاهش مصرف برق از چراغ‌های LED استفاده کنید. شرکت دارکار برای افزایش مقاومت این محصول در برابر رطوبت، آن را از چوب پخته‌شده تهیه می‌کند. این محصول در ابعاد 12× 29× 30 سانتی‌متر تولید می‌شود و وزنی کمتر از نیم کیلوگرم دارد. چراغ‌های دیواری چوبی زوج مناسبی برای لوستر‌های چوبی محسوب می‌شوند. این محصولات با توجه به نوع طراحی که دارند برای استفاده در مکان‌های مختلفی مانند اتاق پذیرایی، اتاق‌خواب، آشپزخانه و حتی کافی‌شاپ‌ها مناسب هستند. شرکت دارکار نزدیک به چهار دهه است که درزمینه‌ی تولید و عرضه‌ی محصولات تزیینی و روشنایی فعالیت می‌کند. محصولات این شرکت طراحی خوبی دارند و باقیمتی مناسب به بازار عرضه می‌شوند

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

آویز سقفی دارکار مدل ویتو

 

آویز سقفی دارکار مدل ویتو از محصولات روشنایی شرکت دارکار (Darkar) است که از طراحی بدنه و سرپوشی بسیار زیبا بهره می‌برد. سرپوش این مدل از یک شبکه چوبی شش‌ضلعی و زیبا، و یک محفظه که موجب می‌شود نوری مات و زیبا تولید گردد، تشکیل شده است. ازآنجایی‌که نورپردازی و انتخاب منابع نور مصنوعی مناسب همواره از مهم‌ترین عناصر دکوراسیون و زیباسازی محیط به شمار می‌روند، آویز سقفی دارکار مدل ویتو را می‌توان یکی از بهترین گزینه‌ها برای تأمین نوری مات و زیبا، که به میزان زیادی به زیباسازی محیط کمک می‌کند به شمار آورد. شبکه از طریق یک پایه نصب چوبی به سقف متصل می‌شود و ترکیب رنگ و طراحی چشم‌نواز آن می‌تواند توجه سلیقه‌های مختلف را به خود جلب سازد. لازم به ذکر است، دارکار نامی آشنا در صنعت روشنایی چوبی، اولین تولیدکننده لوستر و چراغ‌های تزئینی چوبی در ایران و برنده چندین لوح تقدیر کیفیت برتر از نمایشگاه‌های بین‌المللی تخصصی و صادراتی لوستر و چراغ‌های تزئینی است. مجتمع تولیدی دارکار با بیش از سه دهه تجربه، زیبایی و فضایی رمانتیک را به محیط زندگی و کار شما می‌آورد. کلیه کالاهای تولیدی این مجتمع از بهترین مواد اولیه و زیر نظر متخصصین باتجربه‌ی این شرکت با رعایت نکات ایمنی و فنی تولید می‌گردد، همچنین کلیه آباژورها و کنارسالنی‌ها مجهز به دیمر جهت تنظیم روشنایی دلخواه شما است.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

لوستر دیواری دارکار مدل الینا

 

 

در چند سال اخیر روشنایی‌هایی که در ساخت آن‌ها قطعات چوب به ‌کار رفته، مورد استقبال زیادی قرار گرفته‌اند. «دارکار» (Darkar) ازجمله‌ تولیدکنندگان این نوع روشنایی است و انواع لوستر، روشنایی سقفی، آباژور و چراغ‌های تزیینی ایستاده و رومیزی را تولید می‌کند. گونه‌های مختلف روشنایی با این نام و با کدها و شکل‌های مختلف توسط شرکت دارکار تولید و به بازار عرضه‌ شده‌اند. یکی از این روشنایی‌ها، لوستر دیواری چوبی الینا است. پایه‌ی این محصول از چوب پخته‌شده ساخته می‌شود و یک بند به حباب‌های شیشه‌ای آن وصل شده است. البته دور حباب‌ این محصول هم قطعات چوبی به‌ کار رفته است. با اتصال یک عدد لامپ به این محصول می‌توانید از آن استفاده کنید. شرکت دارکار حدود چهل سال است که در زمینه‌ی تولید و عرضه‌ی محصولات روشنایی و تزیینی فعالیت می‌کند. محصولات این شرکت علاوه بر ظاهری زیبا از تنوع بسیار زیادی برخوردارند. چوب به‌کاررفته در روشنایی‌های چوبی این شرکت، بسیار مرغوب بوده و با توجه به پخته‌شدن در دمای بالا از گزند موریانه و خوردگی‌های دیگری که برای چوب به وجود می‌آید، در امان است.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

لوستر دیواری دارکار مدل پرستیژ

 

 

لوستر های دیواری دیوارکوب زوج بسیار مناسبی برای لوستر‌ها محسوب می‌شوند. این چراغ‌ها در سایز‌های مختلفی وجود دارند. این محصولات را معمولا مطابق با شکل لوستر و آویز تهیه می‌کنند و بیشتر در بالای قاب، گوشه‌ی اتاق پذیرایی و راهرو‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این چراغ‌ها به شکل تک شعله و چند شعله تولید می‌شوند. شرکت‌های زیادی به تولید این محصولات مشغول‌اند و دراین‌بین شرکت «دارکار» (Darkar) درحدود چهار دهه در این زمینه فعالیت داشته است. محصولات این شرکت علاوه‌بر طراحی خوب، از قیمت مناسبی برخوردارند. این لوستر دیواری مقاومت خوبی دارد. حباب این محصول نیز به شکل استوانه‌ای است و به‌خوبی نور را پخش می‌کند. استفاده از لامپ‌های LED در این آویز علاوه‌بر بالا‌بردن کیفیت نور، درصرفه‌جویی مصرف برق نیز کمک زیادی می‌کند. این چراغ در ابعاد 18× 12× 14 تولید می‌شود و دارای وزنی حدود 1 کیلوگرم است.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

لوستر دارکار مدل سکان کوچک

 

 

استفاده از چوب و شیشه در کنار یکدیگر در طراحی لوستر‌ها، کاری خلاقانه در میان انبوهی از لوستر‌های کریستالی و فلزی محسوب می‌شود. به کار بردن چوب باعث افزایش ظرافت کار می‌شود و وزن محصول را به‌طور چشمگیری کاهش خواهد داد. شرکت «دارکار» (Darkar) یکی از شرکت‌های پیشتاز درزمینه‌ی تولید و عرضه‌ی محصولات روشنایی چوبی است. محصولات این شرکت طراحی مناسبی دارند و برای مقاومت در برابر رطوبت از چوب پخته‌شده تهیه می‌شوند. این شرکت نزدیک به چهار دهه است که درزمینه‌ی محصولات روشنایی و تزیینی فعالیت می‌کند. لوستر مدل «سکان » یک نمونه لوستر چوبی است که دارای ظاهری گرد و سکان مانند است. این محصول به لطف بدنه‌ی چوبی‌اش، وزنی حدود 2.5 کیلوگرم دارد. این وزن کم باعث شده است تا نصب این لوستر توسط کاربر به‌راحتی صورت گیرد.شیشه‌ی به کار رفته در این محصول باعث می شود که پخش نور بصورت مستقیم انجام نشود وهاله ای از نور ملایم پخش گردد. شما می‌توانید با تهیه‌ی لامپ‌های LED برای این لوستر، در مصرف برق صرفه‌جویی کنید. لوستر‌ها علاوه بر تامین نور محیط، زیبایی بسیاری به آن می‌بخشند. برای بهره‌مندی از نور مناسب، باید در انتخاب لوستر‌ها به مساحت محیط توجه کرده و تعداد لامپ‌های لوستر را مدنظر قرار دهید.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

ساعت مچی زنانه پیرپتی M11917-142

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

ساعت مچی مردانه پیرپتی M11911-147

 

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

ساعت مچی زنانه پیرپتی M11899-996

 

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

ساعت مچی زنانه پیرپتی M11899-993

 

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

صفحه قبل 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 صفحه بعد