x تبلیغات
loostertoon

لوستر دارکار مدل روستیک چهار شعله

 

 

لوستر مدل روستیک محصولی از شرکت «دارکار» (Darkar) است که طراحی بسیار زیبایی دارد. در این لوستر طراحی به سبک قدیمی صورت گرفته و آن را بسیار منحصربه‌فرد کرده است. از نکات جالب دیگر که می‌شود به آن اشاره کرد استفاده از چوب در ساخت این محصول است. چوب و شیشه به زیبایی در کنار هم قرارگرفته و این لوستر زیبا را شکل داده‌اند. استفاده از چوب باعث کاهش وزن این محصول شده و نصب آن را برای کاربر راحت‌تر کرده است. این محصول چهار شعله دارد و حباب‌های زیبای آن که حاین نام مجاز نمی باشد .ی قدیمی را در ذهن تداعی می‌کنند به‌خوبی به پخش نور کمک می‌کنند. استفاده از لامپ‌های LED علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف برق باعث بالا رفتن کیفیت پخش نور در این آویز می‌شود. این لوستر در ابعاد 50 × 50 ×80 سانتی‌متر تولید می‌شود و برای استفاده در منازل و کافه‌ها بسیار مناسب است. شرکت دارکار نزدیک به چهار دهه است که درزمینه‌ی تولید محصولات روشنایی و تزیینی فعالیت می‌کند. این شرکت در تولید محصولات چوبی خود از چوب پخته‌شده استفاده می‌کند تا این محصولات در اثر رطوبت، موریانه یا دیگر مواردی که به چوب آسیب وارد می‌کند، در امان بمانند.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

آویز سقفی دارکار مدل منچستر تک شعله

 

 

لوستر آویز چوبی دارکار مدل منچستر 1 شعله از محصولات زیبای نور و روشنایی شرکت دارکار (Darkar) است. چراغ‌آویز دارکار مدل منچستر 1 شعله از یک سرپوش چهارگوش و مات که در یک شبکه ظریف چوبی و زیبا قرار گرفته است بهره می‌برد و با توجه به طراحی سرپوش و نور رو به پایین و زیبا می‌تواند برای فضاهای مختلفی برای تأمین نور اصلی و همچنین تولید نوری تزئینی مورد استفاده قرار گیرد. طراحی سرپوش چراغ آویز دارکار مدل منچستر 1 شعله و محفظه ماتی که لامپ را در این روشنایی می‌پوشاند، موجب می‌گردد زیبایی این چراغ زیبا، در زمان روشن بودن چند برابر شده و همچنین نوری مات یا نرم و زیبا برای فضای موردنظر تولید گردد. لازم به ذکر است، دارکار نامی آشنا در صنعت روشنایی چوبی، اولین تولیدکننده لوستر و چراغ‌های تزئینی چوبی در ایران و برنده چندین لوح تقدیر کیفیت برتر از نمایشگاه‌های بین‌المللی تخصصی و صادراتی لوستر و چراغ‌های تزئینی است. مجتمع تولیدی دارکار با بیش از سه دهه تجربه، زیبایی و فضایی رمانتیک را به محیط زندگی و کار شما می‌آورد. کلیه کالاهای تولیدی این مجتمع از بهترین مواد اولیه و زیر نظر متخصصین باتجربه‌ی این شرکت با رعایت نکات ایمنی و فنی تولید می‌گردد، همچنین کلیه آباژورها و کنارسالنی ها مجهز به دیمر جهت تنظیم روشنایی دلخواه شما است.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

آویز سقفی دارکار مدل منچستر سه شعله

 

لوستر دارکار مدل منچستر 3 شعله از محصولات زیبای نور و روشنایی شرکت دارکار (Darkar) است. چراغ‌آویز دارکار مدل منچستر 3 شعله از سه سرپوش چهارگوش و مات که در شبکه‌های ظریف چوبی و زیبا قرار گرفته است بهره می‌برد و می‌تواند نور قابل توجهی را برای محیط‌های متفاوت تأمین سازد. با توجه به تعداد شعله یا سرپوش‌های این مدل و طراحی و نور رو به پایین و زیبای آن‌ها، چراغ آویز دارکار مدل منچستر 3 شعله را می‌توان برای فضاهای مختلفی به‌منظور تأمین نور اصلی و همچنین تولید نوری تزئینی و زیبا استفاده کرد. طراحی سرپوش چراغ آویز دارکار مدل منچستر 3 شعله و محفظه ماتی که لامپ را در این روشنایی می‌پوشاند، موجب می‌گردد زیبایی این چراغ زیبا، در زمان روشن بودن چند برابر شده و همچنین نوری مات یا نرم و زیبا برای فضای موردنظر تولید گردد. لازم به ذکر است، دارکار نامی آشنا در صنعت روشنایی چوبی، اولین تولیدکننده لوستر و چراغ‌های تزئینی چوبی در ایران و برنده چندین لوح تقدیر کیفیت برتر از نمایشگاه‌های بین‌المللی تخصصی و صادراتی لوستر و چراغ‌های تزئینی است. مجتمع تولیدی دارکار با بیش از سه دهه تجربه، زیبایی و فضایی رمانتیک را به محیط زندگی و کار شما می‌آورد. کلیه کالاهای تولیدی این مجتمع از بهترین مواد اولیه و زیر نظر متخصصین باتجربه‌ی این شرکت با رعایت نکات ایمنی و فنی تولید می‌گردد، همچنین کلیه آباژورها و کنارسالنی ها مجهز به دیمر جهت تنظیم روشنایی دلخواه شما است.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

آویز سقفی دارکار مدل حلقه ای تک شعله

 

 

لوستر انواع مختلفی دارند و با توجه به سلیقه‌های مختلف طراحی و عرضه می‌شوند. این محصولات در مکان‌های مختلفی مانند منازل، فروشگاه‌ها و کافی‌شاپ‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرند. در آویز‌ها، تعداد لامپ‌ها و شکل کلاهک تاثیر بسیار زیادی در میزان نوردهی دارد. شرکت‌های مختلفی درزمینه‌ی تولید محصولات روشنایی و تزیینی فعالیت می‌کنند. دراین‌بین شرکت «دارکار» (Darkar) با سابقه‌ای نزدیک به 4 دهه، جایگاه مناسبی دارد. این شرکت علاوه بر تولید محصولات باکیفیت در طراحی آن‌ها بسیار خلاقانه عمل می‌کند. چراغ‌آویز مدل «حلقه‌ای تک شعله » محصولی از این شرکت است که ظاهری زیبا و شکیل دارد. در ساخت این محصول تلفیقی از چوب و شیشه به‌کاررفته که نوردهی مناسبی به آن بخشیده است. استفاده از چوب در طراحی این محصول وزن آن را به‌طور چشمگیری کاهش داده و نصب آن را برای کاربر بسیار راحت‌تر کرده است. شرکت دارکار برای افزایش استحکام و مقاومت این چراغ از چوب پخته‌شده استفاده می‌کند. طول پایه‌ی این محصول 90 سانتی‌متر بوده و در ابعاد 26× 15 سانتی‌متر تولید می‌شود. کلاهک شیشه‌ای این آویز حاین نام مجاز نمی باشد .ی استوانه‌ای مخروطی دارد و به شکلی مناسب نور را به سمت پایین متمرکز می‌کند. استفاده از لامپ‌های LED علاوه بر بالا بردن کیفیت نور موجب صرفه‌جویی در مصرف برق می‌شود و گزینه‌ی مناسبی برای این چراغ است.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

آویز سقفی دارکار مدل اطلس دو شعله

 

 

لوستر دارکار مدل اطلس 2 شعله یک سیستم روشنایی بسیار زیبا است که می‌تواند در بهبود نور و زیبایی محل استفاده بسیار مفید واقع شود. این مدل با ظاهری خاص، متفاوت از بسیاری از آویزهای معمول در بازار است. استفاده از دو آویز در یک چراغ ویژگی این طرح است. این آویزسقفی دارای دو جایگاه برای اتصال لامپ‌ با سرپیچ بزرگ است. جنس قسمت‌های دور حباب های این آویز سقفی از چوب است تا حس خوب طبیعت را هم به محیط اضافه کند. رنگ قهوه‌ای این قطعات چوبی و تم گرم محصول باعث گرمابخشیدن به محیط می‌شود تا فضای داخلی خانه‌ها مانند اتاق‌ها را زیباتر سازد. ابعاد این محصول 112 سانتی‌متر ارتفاع و قطر 50 سانتی متری است که تقریباً می‌توان در هر سقفی آن را نصب کرد. وزن کم چراغ آویز دارکار مدل اطلس 2 شعله امکان نصب آسان و مطمئن آن را ایجاد می‌کند. البته باید مسائل ایمنی رعایت شوند و این آویز به زنجیر های متصل و محکم شده در سقف آویزان شود یا به سقف به صورت مستقیم محکم شود. قابلیت تعویض لامپ‌ این امکان را می‌دهد تا از لامپ‌های پرنور یا کم‌نور بسته به نیاز استفاده کرد و تعویض لامپ‌های سوخته نیز به‌راحتی انجام می‌شود. شرکت دارکار نزدیک به چهار دهه است که درزمینه‌ی تولید محصولات روشنایی و تزیینی فعالیت می‌کند. بسیاری از محصولات این شرکت به شکل چوبی تولید می‌شوند و طراحی زیبایی دارند. محصولات این شرکت در کنار ظاهری زیبا از قیمت مناسبی برخوردارند.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

آویز سقفی دارکار مدل یونیک سه شعله

 

 

لوستر دارکار مدل یونیک 3 شعله از محصولات شرکت دارکار (Darkar) است که از طراحی زیبایی بهره می‌برد و یکی از زیباترین و کارآمدترین روشنایی‌های دکوراتیو یا تزئینی این شرکت به شمار می‌رود. این مدل از سه شاخه با سرپوش‌های مخروطی تشکیل شده که با ارتفاعی متفاوت از پایه نصب دایره‌ای آویخته شده‌اند و به اتفاق نور قابل توجه و زیبایی را تولید کرده و محیط و فضای مربوطه را مزین می‌سازند. سرپوش‌ها به شکل مات با نقشی که نور را به شکلی زیباتر منعکس می‌کند طراحی شده که هر یک با دو نوار مشبک چوبی و زیبا به بدنه متصل شده است. طراحی این مدل با سه سرپوش زیبا، و نور رو به پایین، آن را به گزینه‌ای مناسب برای تأمین نور اصلی و نورپردازی فضاهای مختلف تبدیل نموده است. لازم به ذکر است، دارکار نامی آشنا در صنعت روشنایی چوبی، اولین تولیدکننده لوستر و چراغ‌های تزئینی چوبی در ایران و برنده چندین لوح تقدیر کیفیت برتر از نمایشگاه‌های بین‌المللی تخصصی و صادراتی لوستر و چراغ‌های تزئینی است. مجتمع تولیدی دارکار با بیش از سه دهه تجربه، زیبایی و فضایی رمانتیک را به محیط زندگی و کار شما می‌آورد. کلیه کالاهای تولیدی این مجتمع از بهترین مواد اولیه و زیر نظر متخصصین باتجربه‌ی این شرکت با رعایت نکات ایمنی و فنی تولید می‌گردد، همچنین کلیه آباژورها و کنارسالنی‌ها مجهز به دیمر جهت تنظیم روشنایی دلخواه شما است.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

آویز سقفی دارکار مدل روستیک تک شعله

 

 

ایجاد نور مناسب برای محیط کار و زندگی موضوعی است که اهمیت بالایی دارد. جدای از میزان انتشار نور از روشنایی، شکل آن‌ها هم از مواردی است که موردتوجه قرار می‌گیرد. لوستر مدل «روستیک تک شعله»، یکی از محصولات شرکت دارکار (Darkar) محسوب می‌شود که با ظاهری قدیمی دارد. اما با استفاده از چوب و تراشکاری‌های روی آن به شکلی مدرن تولید شده است. این روشنایی برای محیط‌های کوچک مانند اتاق خواب بسیار مناسب است. شکل ظاهری این چراغ شبیه روشنایی‌های نفتی قدیمی است که در روستاها استفاده می‌شود. برای استفاده از روشنایی روستیک تک شعله، به یک لامپ نیاز دارید. برای نصب این محصول باید پایه‌ی آن را به سقف متصل کنید. بیش از 35 سال از آغاز فعالیت شرکت دارکار در تولید انواع روشنایی‌های تزیینی می‌گذرد. این شرکت با تولید محصولات روشنایی با تنوع بالا توانسته است تا در باب تهیه‌ی انواع لوستر و روشنایی تزیینی، پاسخ سلیقه‌ی بسیاری از مشتریان را بدهد. این شرکت در تولید محصولات چوبی خود از چوب پخته‌شده استفاده می‌کند تا این محصولات در اثر رطوبت، موریانه یا دیگر مواردی که به چوب آسیب وارد می‌کند، در امان بمانند. چراغ‌آویز منچستر نمونه‌ای از محصولات دارکار است که با تهیه و نصب آن، هم ظاهری شکیل به منزل یا محل کار خود داده‌اید و هم میزان نور مناسبی را ایجاد کرده‌اید.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

آویز سقفی دارکار مدل کره دو شعله

 

 

در زمینه‌ی تولید انواع لوستر، روشنایی سقفی، آباژور و چراغ‌های تزیینی ایستاده و رومیزی، شرکت‌های مختلفی فعالیت می‌کنند و «دارکار» (Darkar) یکی از آن‌هاست که محصولات بسیار متنوعی دارد. یکی از این محصولات مدل کره است. گونه‌های مختلف روشنایی با این نام و با کدها و شکل‌های مختلف توسط شرکت دارکار تولید و به بازار عرضه ‌شده‌اند. یکی از این روشنایی‌ها، است. این محصول با عنوان کره‌ی دوشعله‌ی سقفی هم شناخته می‌شود. پایه‌ی این محصول از چوب پخته‌شده ساخته می‌شود و دو بند به حباب‌های شیشه‌ای آن وصل شده است. البته دور هر یک از حباب‌ها هم چند حلقه‌ی چوبی به ‌کار رفته است. با اتصال دو عدد لامپ به این محصول می‌توانید از آن استفاده کنید. فاصله‌ی این روشنایی از سقف 115 سانتی‌متر و قطر آن 54 سانتی‌متر است. محصول شرکت دارکار برای تامین روشنایی محل کار، اتاق خواب، آشپزخانه، نشیمن و فضاهایی با مساحت کمتر از 18 مترمربع بسیار مناسب به نظر می‌رسد. شرکت دارکار حدود چهل سال است که در زمینه‌ی تولید و عرضه‌ی محصولات روشنایی و تزیینی فعالیت می‌کند. محصولات این شرکت علاوه بر ظاهری زیبا از تنوع بسیار زیادی برخوردارند. چوب‌ به‌کاررفته در روشنایی‌های چوبی این شرکت، بسیار مرغوب بوده و با توجه به پخته‌شدن در دمای بالا، از گزند موریانه و خوردگی‌های دیگری که برای چوب به وجود می‌آید، در امان است.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

آباژور دارکار مدل فانوس دریا

 

آباژور چوری رومیزی مدل فانوس یکی از تولیدات شرکت دارکار است. طراحی فانوس شکل این محصول زیبایی خاصی را به آن بخشیده است. در گذشته فانوس جزو معدود ادوات روشنایی محسوب می شد. طراحی فانوس شکل این مدل یادآور فانوس های فلزی قدیمی است که اکنون با ظاهری مدرن و چوبی توسط شرکت دارکار تولید شده است. آباژورهای رومیزی کنار کاناپه یا تخت استفاده می شوند و غیر از اینکه به روشنایی محیط کمک می کنند این امکان را به شما می دهند تا بعضی اوقات با روشن کردن آباژور به تنهایی از نور کم و شاعرانه آن لذت ببرید. ترکیب بدنه چوبی، حباب شیشه ای و دسته فلزی زیبایی خاصی را به این محصول بخشیده است این آباژور دارای یک جایگاه برای اتصال لامپ با سرپیچ معمولی است. رنگ قهوه‌ای این قطعات چوبی و تم گرم محصول باعث گرمابخشیدن به محیط می‌شود تا فضای داخلی خانه‌ها مانند اتاق‌ها را زیباتر سازد. ابعاد آباژور دارکار مدل فانوس به حدی است که تقریباً می‌توان در هر مکانی از آن استفاده کرد. وزن کم این چراغ رومیزی امکان حمل و جابجایی آن را ایجاد می‌کند. البته باید مسائل ایمنی رعایت شوند. قابلیت تعویض لامپ‌ این امکان را می‌دهد تا از لامپ‌های پرنور یا کم‌نور بسته به نیاز استفاده کرد و تعویض لامپ‌های سوخته نیز به‌راحتی انجام می‌شود. شرکت دارکار نزدیک به چهار دهه است که درزمینه‌ی تولید محصولات روشنایی و تزیینی فعالیت می‌کند. محصولات این شرکت طراحی مناسبی دارند و برای مقاومت در برابر رطوبت از چوب پخته‌شده تهیه می‌شوند. محصولات این شرکت در کنار ظاهری زیبا از قیمت مناسبی برخوردارند.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

آباژور دارکار مدل مشبک پایه بلند

 

 

آباژور چوبی مدل «مشبک بلند» محصولی از شرکت «دارکار» (Darkar) بوده که علاوه‌ بر طراحی زیبا، دارای بدنه‌ای چوبی است. استفاده از چوب در این محصول باعث شده تا ظاهری متفاوت با دیگر آباژور‌ها پیدا کند. یکی از مزایای استفاده از چوب، کاهش محسوس وزن محصولات است. این آباژور کمتر از 1.5 کیلوگرم وزن دارد و در ابعاد 18 × 22 × 69 سانتی‌متر تولید می‌شود. پایه‌ی این محصول به شکل چهارگوش طراحی‌شده و با توجه به ارتفاع بلند آباژور، پایداری مناسبی به آن بخشیده است. در داخل این محصول دو عدد لامپ قرار می‌گیرد که با انتخاب مناسب لامپ‌ها می‌توانید نور دلخواهتان را به‌دست آورید. دراین‌بین استفاده از لامپ‌های LED کمک زیادی به صرفه‌جویی در مصرف برق خواهند کرد. شرکت دارکار نزدیک به چهار دهه است که در زمینه‌ی تولید محصولات روشنایی و تزیینی فعالیت می‌کند. این شرکت در تولید محصولات چوبی خود از چوب پخته‌شده استفاده می‌کند تا این محصولات در اثر رطوبت، موریانه یا دیگر مواردی که به چوب آسیب وارد می‌کند، در امان بمانند.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

صفحه قبل 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 صفحه بعد