x تبلیغات
loostertoon

کنار سالنی دارکار مدل رومینا

 

 

چراغ‌های تزیینی انواع مختلفی دارند و همان‌طور که از نامشان مشخص است، نوع طراحی و ظاهرشان برای زیبایی بخشی به محیط، نقش مهمی را ایفا می‌کند. چراغ‌های ایستاده، گونه‌ای از چراغ‌های تزیینی محسوب می‌شوند که بیشتر به ‌منظور استفاده در سالن‌ها طراحی ‌شده‌اند. درصورتی‌که دکور سالن حاین نام مجاز نمی باشد .ی چوبی داشته باشد، استفاده از چراغ‌های ایستاده‌ی فلزی و کریستالی گزینه‌ی مناسبی نخواهد بود. در این شرایط استفاده از چراغ ایستاده‌ی چوبی هم‌خوانی بسیار زیادی به محیط می‌بخشد و موجب زیبایی هرچه بیشتر آن می‌شود. در میان شرکت‌هایی که به تولید محصولات روشنایی-تزیینی چوبی مشغول هستند، شرکت «دارکار» (Darkar) به‌خوبی عمل کرده است. این شرکت حدود چهار دهه است که در زمینه‌ی تولید محصولات روشنایی و تزیینی فعالیت می‌کند. محصولات این شرکت علاوه‌بر طراحی زیبا، از قیمت مناسبی برخوردارند. چراغ تزیینی ایستاده‌ی مدل «رومینا» محصولی بسیار زیبا از شرکت دارکار است. این چراغ ایستاده از جنس چوب ساخته ‌شده است. استفاده از چوب در ساخت این محصول علاوه‌بر زیبایی بسیار زیاد، وزن مناسبی به آن بخشیده است. این محصول حدود 5 کیلوگرم وزن دارد و در ابعاد 20 × 37 × 130 سانتی‌متر تولید می‌شود. در داخل این محصول چهار عدد لامپ قرار می‌گیرد که نوردهی مناسبی به آن بخشیده است. شرکت دارکار برای مقاومت محصولاتش در برابر رطوبت، چوب‌ها را به‌صورت پخته‌شده مورد استفاده قرار می‌دهد.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

آویز سقفی دارکار مدل حصیری گلابی

 

 

لوستر آویز سقفی مدل «حصیری» یکی از گونه‌های مختلف از چراغ های آویز تولیدشده توسط شرکت «دارکار» (Darkar) است. شرکت دارکار نزدیک به چهار دهه است که در زمینه‌ی تولید محصولات روشنایی و تزیینی فعالیت می‌کند. این شرکت در تولید محصولات چوبی خود از چوب پخته‌شده استفاده می‌کند تا این محصولات در اثر رطوبت، موریانه یا دیگر مواردی که به چوب آسیب وارد می‌کنند در امان بمانند. چراغ دیواری «حصیری» به‌صورت تک شعله با سرپیچ معمولی عرضه می‌شود و بدنه‌ی آن چوبی است و در میان ستونهای خمیده چوبی تکه های از الیاف حصیری شکل با رنگ کرمی به کار رفته است. این مدل با طراحی کلاه شکل نور را به خوبی پخش می کند ولی به دلیل تک شعله بودن مناسب برای فضاهای کوچکی همچون آشپزخانه، اتاق خواب و پذیرایی های کوچک می باشد. محصولات شرکت دارکار علاوه بر کیفیت بالا از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشند.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

آویز سقفی دارکار مدل کلاب تک شعله

 

لوستر آویز دارکار مدل کلاب تک شعله یک سیستم روشنایی بسیار زیبا است که می‌تواند در بهبود نور و زیبایی محل استفاده بسیار مفید واقع شود. این لوستر آویز چوبی دارای یک جایگاه برای اتصال لامپ‌ با سرپیچ بزرگ است. جنس قسمت‌های دور این آویز سقفی از چوب است تا حس خوب طبیعت را هم به محیط اضافه کند. رنگ قهوه‌ای این قطعات چوبی و تم گرم محصول باعث گرمابخشیدن به محیط می‌شود تا فضای داخلی خانه‌ها مانند اتاق‌ها را زیباتر سازد. ابعاد این محصول 90 سانتی‌متر ارتفاع و کمتر از 15 سانتی‌متر قطر است که تقریباً می‌توان در هر سقفی آن را نصب کرد. وزن کم این چراغ سقفی امکان نصب آسان و مطمئن آن را ایجاد می‌کند. البته باید مسائل ایمنی رعایت شوند. قابلیت تعویض لامپ‌ این امکان را می‌دهد تا از لامپ‌های پرنور یا کم‌نور بسته به نیاز استفاده کرد و تعویض لامپ‌های سوخته نیز به‌راحتی انجام می‌شود. شرکت دارکار نزدیک به چهار دهه است که درزمینه‌ی تولید محصولات روشنایی و تزیینی فعالیت می‌کند. بسیاری از محصولات این شرکت به شکل چوبی تولید می‌شوند و طراحی زیبایی دارند. محصولات این شرکت در کنار ظاهری زیبا از قیمت مناسبی برخوردارند.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

آویز سقفی دارکار مدل کلاب دو شعله

 

 

شرکت «دارکار» (Darkar) محصولات بسیار متنوعی در زمینه‌ی انواع لوستر، روشنایی سقفی، آباژور و چراغ‌های تزیینی ایستاده و رومیزی دارد. یکی از این محصولات مدل «کلاب» است. گونه‌های مختلف روشنایی با این نام و با کدها و شکل‌های مختلف توسط دارکار به بازار معرفی‌ شده‌اند. این محصول با عنوان کلاب دوشعله‌ی سقفی هم شناخته می‌شود. پایه‌ی این محصول از چوب پخته‌شده ساخته می‌شود و دو بند به حباب‌های شیشه‌ای آن وصل شده است. البته دور حباب‌های این روشنایی هم قطعات چوبی به ‌کار رفته است. با اتصال دو لامپ به این محصول می‌توانید از آن استفاده کنید. فاصله‌ی این روشنایی از سقف 95 سانتی‌متر و قطر آن 25 سانتی‌متر است. ازاین محصول میتوانید برای تامین روشنایی محل کار، اتاق خواب، آشپزخانه، نشیمن و فضاهایی با مساحت کمتر از 18 مترمربع استفاده کنید. شرکت دارکار حدود چهل سال است که در زمینه‌ی تولید و عرضه‌ی محصولات روشنایی و تزیینی فعالیت می‌کند. محصولات این شرکت علاوه بر ظاهری زیبا از تنوع بسیار زیادی برخوردارند. چوب به‌کاررفته در روشنایی‌های چوبی این شرکت، بسیار مرغوب بوده و با توجه به پخته‌شدن در دمای بالا از گزند موریانه و خوردگی‌های دیگری که برای چوب به وجود می‌آید، در امان است.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

لوستر سقفی دارکار مدل کوروش

 

 

لوستر سقفی هم مانند سایر لوستر‌ها وظیفه‌ی تامین نور محیط را بر عهده ‌دارند. این محصولات نقش به‌سزایی در زیبایی محیط ایفا می‌کنند. بیشتر لوسترهای سقفی موجود در بازار به‌صورت فلزی و کریستالی تولید می‌شوند. استفاده از فلز و کریستال باعث افزایش وزن این محصولات می‌شود و به کار بردن آن‌ها در مکان‌هایی با دکور چوبی، مناسب نیست. در این میان لوستر سقفی چوبی نظر افراد زیادی را به خود جلب خواهد کرد و جلوه‌ای متفاوت به دکور شما خواهد بخشید. استفاده از چوب در ساخت چراغ‌های سقفی موجب شده است که این محصولات زیبا و ظریف، وزن کمی داشته باشند. شرکت‌های مختلفی درزمینه‌ی تولید محصولات چوبی و تزیینی فعالیت می‌کنند. دراین ‌بین شرکت «دارکار» (Darkar) باعرضه‌ی محصولات روشنایی و تزیینی، به‌خوبی عمل کرده است. این شرکت نزدیک به چهار دهه است که محصولات خود را به بازار عرضه می‌کند. شرکت دارکار در محصولات چوبی خود از چوب پخته‌شده استفاده می‌کند. این کار باعث می‌شود تا محصولات در برابر رطوبت مقاومت خوبی پیدا کنند. چراغ سقفی مدل کوروش بزرگ یکی از محصولات چوبی شرکت دارکار است. این چراغ سقفی به‌صورت چهار‌گوش طراحی‌شده است و به لطف بدنه‌ی چوبی خود وزنی حدود 2.5 کیلوگرم دارد. این محصول در ابعاد 40× 15 سانتی‌متر تولید می‌شود و قابلیت نصب چهارلامپ را دارد. شما می‌توانید با نصب لامپ‌های LED در داخل این چراغ سقفی علاوه بر کاهش مصرف برق، موجب بهبود کیفیت نوردهی آن شوید.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

لوستر سقفی دارکار مدل افتاب

 

 

لوستر سقفی دارکار مدل آفتاب بزرگ یک سیستم روشنایی بسیار زیبا است که می‌تواند در بهبود نور و زیبایی محل استفاده بسیار مفید واقع شود. این لوستر سقفی دارای سه جایگاه برای اتصال لامپ‌هایی با سرپیچ کوچک است تا به ماکزیمم نوردهی برسد و مانند نام مدلش، به مثال خورشید و آفتاب باشد. جنس قسمت‌های دور این چراغ سقفی از چوب است تا حس خوب طبیعت را هم به محیط اضافه کند. رنگ قهوه‌ای این قطعات چوبی و تم گرم این محصول باعث گرمابخشیدن به محیط می‌شود تا فضای داخلی خانه‌ها مانند اتاق‌ها را زیباتر سازد. ابعاد این محصول 16 سانتی‌متر ارتفاع و کمتر از نیم متر قطر است که تقریباً می‌توان در هر سقفی آن را نصب کرد. وزن کم این چراغ سقفی امکان نصب آسان و مطمئن آن را ایجاد می‌کند. البته باید مسائل ایمنی رعایت شوند. قابلیت تعویض لامپ‌ها این امکان را می‌دهد تا از لامپ‌های پرنور یا کم‌نور بسته به نیاز استفاده کرد و تعویض لامپ‌های سوخته نیز به‌راحتی انجام می‌شود. شرکت دارکار نزدیک به چهار دهه است که درزمینه‌ی تولید محصولات روشنایی و تزیینی فعالیت می‌کند. بسیاری از محصولات این شرکت به شکل چوبی تولید می‌شوند و طراحی زیبایی دارند. محصولات این شرکت در کنار ظاهری زیبا از قیمت مناسبی برخوردارند.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

لوستر دیواری دارکار مدل کسری ( طرح کودک )

 

 

چراغ دیواری مدل کسری یکی از گونه‌های مختلف چراغ دیواری تولیدشده توسط شرکت «دارکار» (Darkar) است. شرکت دارکار نزدیک به چهار دهه است که در زمینه‌ی تولید محصولات روشنایی و تزیینی فعالیت می‌کند. این شرکت در تولید محصولات چوبی خود از چوب پخته‌شده استفاده می‌کند تا این محصولات در اثر رطوبت، موریانه یا دیگر مواردی که به چوب آسیب وارد می‌کنند در امان بمانند. وزن این چراغ دیواری 365 گرم است و 27 در ابعاد 36×15×27 سانتی متر می باشد این چراغ دیواری دارای دو عدد لامپ ال ای دی می باشد. از این چراغ دیواری می توان برای فضاهای داخلی و اتاق خواب کودک استفاده نمود

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

لوستر دارکار مدل تخت جمشید دو شعله

 

 

استفاده از چوب و شیشه در کنار یکدیگر در طراحی لوستر ها، در میان انبوهی از لوستر‌های کریستالی و فلزی کاری خلاقانه محسوب می‌شود. به کار بردن چوب باعث افزایش ظرافت کار می‌شود و وزن محصول را به‌طور چشمگیری کاهش خواهد داد. شرکت «دارکار» (Darkar) یکی از شرکت‌های پیشتاز درزمینه‌ی تولید و عرضه‌ی محصولات روشنایی چوبی است. محصولات این شرکت طراحی مناسبی دارند و برای مقاومت در برابر رطوبت از چوب پخته‌شده تهیه می‌شوند. این شرکت نزدیک به چهار دهه است که درزمینه‌ی محصولات روشنایی و تزیینی فعالیت می‌کند. مدل «تخت جمشید» محصولی از شرکت دارکار است که لوستر این طرح به ‌صورت دو، چهار و شش شعله و چراغ دیواری آن به صورت یک و دو شعله تولید می شود. طراحی این مدل برگرفته از کتیبه ها و ستون های تخت جمشید است و استفاده از این مدل در فضاهای سنتی بسیار مناسب می تواند باشد. این محصول به لطف بدنه‌ی چوبی‌اش، وزن سبکی دارد که این وزن کم باعث شده است تا نصب این لوستر توسط کاربر به‌راحتی صورت گیرد. لاله‌های این مدل به سمت پایین بوده و پخش نور خوبی دارند. شما می‌توانید با تهیه‌ی لامپ‌های LED برای این مدل، در مصرف برق صرفه‌جویی کنید.. لوستر‌ها و دیوارکوب ها علاوه بر تامین نور محیط، زیبایی بسیاری به آن می‌بخشند. برای بهره‌مندی از نور مناسب، باید در انتخاب آن ها به مساحت محیط توجه کرده و تعداد شعله‌ها را مدنظر قرار دهید.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

لوستر دیواری دارکار مدل حصیری

 

 

لوستر دیواری مدل «حصیری» یکی از گونه‌های مختلف چراغ دیواری تولیدشده توسط شرکت «دارکار» (Darkar) است. شرکت دارکار نزدیک به چهار دهه است که در زمینه‌ی تولید محصولات روشنایی و تزیینی فعالیت می‌کند. این شرکت در تولید محصولات چوبی خود از چوب پخته‌شده استفاده می‌کند تا این محصولات در اثر رطوبت، موریانه یا دیگر مواردی که به چوب آسیب وارد می‌کنند در امان بمانند. دیوارکوب «حصیری» به‌صورت دو شعله عرضه می‌شود و بدنه‌ی آن چوبی است و در میان ستونهای خمیده چوبی تکه های از الیاف حصیری شکل با رنگ کرمی به کار رفته است. طراحی این دیوارکوب بصورتی است که نور را به پایین می تاباند و روشنایی زیبایی را روی دیوار ایجاد می کند. این محصول با طراحی کلاسیک گونه و شکل کلاهک مانندش با دیگر آویزهای تک شعله به خوبی ست می شود. استفاده از چوب علاوه‌بر زیبایی باعث کاهش وزن این محصول می‌شود. این دیوارکوب حدود نیم کیلوگرم وزن دارد. این نوع دیوارکوب‌ها بیشتر روی اتاق خواب و آشپزخانه نصب می گردند هر چند که بر روی دیوارهای پذیرایی با دکوراسیون چوبی نیز بسیار زیبا جلوه خواهد کرد. استفاده از این محصولات در بالای قاب‌ها، جلوه‌ای زیبا به آن‌ها می‌دهد.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

لوستر سقفی دارکار مدل سانی

 

 

لوستر سقفی فوق یکی از محصولات زیبای شرکت «دارکار» (Darkar) است. این شرکت در زمینه‌ی تولید انواع محصولات روشنایی و زینتی فعالیت می‌کند. محصول فوق ساختاری شیشه‌ای چوبی دارد و به‌زیبایی طراحی شده است. این چراغ سقفی به‌شکل روکار نصب می‌شود و از نوردهی مناسبی برخوردار است. استفاده از این لوستر سقفی را برای محیط هایی مثل آشپزخانه و اتاق خواب و راهرو پیشنهاد می کنیم. لازم به ذکر است که درون حباب این چراغ، دو سرپیچ E14 قرار دارد که با تهیه‌ی لامپ‌هایی ال ای دی یا کم‌مصرف علاوه‌بر کاهش میزان مصرف برق مانع از داغ شدن چراغ خواهید شد. این چراغ سقفی مدل سانی نام دارد و برای مکان‌های داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ارتفاع این چراغ 15 سانتی‌متر بوده و سطح مقطع آن 48 سانتی‌متر است. این چراغ وزنی برابر 1250 گرم دارد

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

صفحه قبل 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 صفحه بعد