x تبلیغات
loostertoon

لوستر دارکار مدل روستیک هشت شعله

 

 

لوستر دارکار مدل روستیک 8 شعله از محصولات شرکت دارکار (Darkar) است که از طراحی زیبا و منحصربه‌فردی بهره می‌برد. عنوان روستیک یا Rustic به دلیل طراحی سنتی و تزئینات کلاسیک این مدل برای آن برگزیده شده که همانند طراحی آن زیبا و دوست‌داشتنی است. نورپردازی و استفاده از چراغ‌های تزئینی مختلف از دیرباز یکی از مهم‌ترین عناصر مؤثر در زیباسازی و دکوراسیون فضاهای مختلف به شمار رفته و روشنایی‌ها یا منابع نور مصنوعی همپای معماری و اشیای دکوراتیو می‌توانند ضمن تولید نور، با طراحی شکیل و نور متفاوت خود، محیط را بیش‌ازپیش مزین سازند. . لوستر چوبی دارکار مدل روستیک 8 شعله از هشت شاخه با حباب‌هایی نیمه مات و زیبا طراحی‌شده که نه‌تنها می‌تواند نور مناسبی را در یک نشیمن یا فضاهای دیگر تولید کند، با طراحی بی‌نظیر بدنه اصلی که از جنس چوب بوده و توسط یک صفحه دایره‌ای و زنجیر به پایه نصب متصل شده‌اند، می‌تواند جلوه خاصی به محیط مربوطه ببخشد. علاوه بر این، مصرف‌کننده قادر است چراغ‌های این لوستر را تعویض نموده و با استفاده از لامپ‌های LED که نور زیاد و طول عمر بالایی هم دارند، مصرف انرژی برق را به میزان زیادی کاهش دهد. این لامپ ها علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی، نور ملایمی را در محیط منتشر می کند. لامپ LED این لوستر دیواری، درون حباب هایی از جنس طلق قرار می گیرد. که در مقابل حرارت لامپ و شکستگی مقاوم هستند. عمر این حباب های طلقی بالای ده سال پیش بینی شده اند. شکل حباب ها در این مدل بصورت فانوس بوده و بسمت بالا است.

لازم به ذکر است، دارکار نامی آشنا در صنعت روشنایی چوبی، اولین تولیدکننده لوستر و چراغ‌های تزئینی چوبی در ایران و برنده چندین لوح تقدیر کیفیت برتر از نمایشگاه‌های بین‌المللی تخصصی و صادراتی لوستر و چراغ‌های تزئینی است. مجتمع تولیدی دارکار با بیش از سه دهه تجربه، زیبایی و فضایی رمانتیک را به محیط زندگی و کار شما می‌آورد. کلیه کالاهای تولیدی این مجتمع از بهترین مواد اولیه و زیر نظر متخصصین باتجربه‌ی این شرکت با رعایت نکات ایمنی و فنی تولید می‌گردد، همچنین کلیه آباژورها و کنارسالنی ها مجهز به دیمر جهت تنظیم روشنایی دلخواه شما است.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

آویز سقفی دارکار مدل روستیک سه شعله خطی

 

 

لوستر آویز مدل «روستیک سه شعله»، یکی از محصولات شرکت دارکار (Darkar) محسوب می‌شود که ظاهری قدیمی دارد. اما با استفاده از چوب و تراشکاری‌های روی آن به شکلی مدرن تولید شده است. این روشنایی برای محیط‌های بزرگ هم مناسب است. شکل ظاهری این لوستر شبیه روشنایی‌های نفتی قدیمی است که در روستاها استفاده می‌شود. برای استفاده از روشنایی روستیک تک شعله، به یک لامپ نیاز دارید. برای نصب این محصول باید پایه‌ی آن را به سقف متصل کنید. بیش از 35 سال از آغاز فعالیت شرکت دارکار در تولید انواع روشنایی‌های تزیینی می‌گذرد. این شرکت با تولید محصولات روشنایی با تنوع بالا توانسته است تا در باب تهیه‌ی انواع لوستر و روشنایی تزیینی، پاسخ سلیقه‌ی بسیاری از مشتریان را بدهد. این شرکت در تولید محصولات چوبی خود از چوب پخته‌شده استفاده می‌کند تا این محصولات در اثر رطوبت، موریانه یا دیگر مواردی که به چوب آسیب وارد می‌کند، در امان بمانند. چراغ‌آویز منچستر نمونه‌ای از محصولات دارکار است که با تهیه و نصب آن، هم ظاهری شکیل به منزل یا محل کار خود داده‌اید و هم میزان نور مناسبی را ایجاد کرده‌اید.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

لوستر دارکار مدل تخت جمشید شش شعله

 

 

لوستر 6 شعله مدل تخت جمشید نمونه زیبای دیگری از شرکت دارکار است که با طراحی این مدل که برگرفته از کتیبه ها و ستون های تخت جمشید است کاربرد این لوستر را برای  فضاهای سنتی بسیار مناسب نموده است.

استفاده از چوب و شیشه در کنار یکدیگر در طراحی لوستر‌ها، کاری خلاقانه در میان انبوهی از لوستر‌های کریستالی و فلزی محسوب می‌شود. به کار بردن چوب باعث افزایش ظرافت کار می‌شود و وزن محصول را به‌طور چشمگیری کاهش خواهد داد. شرکت «دارکار» یکی از شرکت‌های پیشتاز درزمینه‌ی تولید و عرضه‌ی محصولات روشنایی چوبی است. محصولات این شرکت طراحی مناسبی دارند و برای مقاومت در برابر رطوبت از چوب پخته‌شده تهیه می‌شوند. این شرکت نزدیک به چهار دهه است که درزمینه‌ی محصولات روشنایی و تزیینی فعالیت می‌کند.  این محصول به لطف بدنه‌ی چوبی‌اش، وزنی حدود 5.5 کیلوگرم دارد. این وزن کم این لوستر چوبی باعث شده است تا نصب این لوستر توسط کاربر به‌راحتی صورت گیرد. لاله‌های این لوستر به سمت پایین بوده و پخش نور خوبی دارند. شما می‌توانید با تهیه‌ی لامپ‌های LEDبرای این لوستر، در مصرف برق صرفه‌جویی کنید. این لوستر در ابعاد 9× 63 سانتی‌متر تولید می‌شود. لوستر‌ها علاوه بر تامین نور محیط، زیبایی بسیاری به آن می‌بخشند. برای بهره‌مندی از نور مناسب، باید در انتخاب لوستر‌ها به مساحت محیط توجه کرده و تعداد شعله‌های لوستر را مدنظر قرار دهید.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

لوستر دارکار مدل تخت جمشید چهارشعله

 

لوستر مدل «تخت جمشید» محصولی از شرکت دارکار است که لوستر این طرح به ‌صورت دو، چهار و شش شعله و چراغ دیواری آن به صورت یک و دو شعله تولید می شود. طراحی این لوستر چوبی برگرفته از کتیبه ها و ستون های تخت جمشید است و استفاده از این مدل در فضاهای سنتی بسیار مناسب می تواند باشد. همچنین استفاده از چوب و شیشه در کنار یکدیگر در طراحی لوستر‌ها، در میان انبوهی از لوستر‌های کریستالی و فلزی کاری خلاقانه محسوب می‌شود. به کار بردن چوب باعث افزایش ظرافت کار می‌شود و وزن محصول را به‌طور چشمگیری کاهش خواهد داد. شرکت «دارکار» (Darkar) یکی از شرکت‌های پیشتاز درزمینه‌ی تولید و عرضه‌ی محصولات روشنایی چوبی است. محصولات این شرکت طراحی مناسبی دارند و برای مقاومت در برابر رطوبت از چوب پخته‌شده تهیه می‌شوند. این شرکت نزدیک به چهار دهه است که درزمینه‌ی محصولات روشنایی و تزیینی فعالیت می‌کند. این محصول به لطف بدنه‌ی چوبی‌اش، وزن سبکی دارد که این وزن کم باعث شده است تا نصب این لوستر توسط کاربر به‌راحتی صورت گیرد. لاله‌های این مدل به سمت پایین بوده و پخش نور خوبی دارند. شما می‌توانید با تهیه‌ی لامپ‌های LED برای این مدل، در مصرف برق صرفه‌جویی کنید.. لوستر‌ها و دیوارکوب ها علاوه بر تامین نور محیط، زیبایی بسیاری به آن می‌بخشند. برای بهره‌مندی از نور مناسب، باید در انتخاب آن ها به مساحت محیط توجه کرده و تعداد شعله‌ها را مدنظر قرار دهید.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

لوستر دارکار مدل چلسی شش شعله سربالا

 

 

لوستر مدل چلسی سربالا محصولی از شرکت «دارکار» (Darkar) است که از طراحی جالبی برخوردار است. این لوستر به‌صورت شش شعله بوده و بر روی هر لامپ آن حبابی لاله‌ای شکل قرار می‌گیرد. لاله‌های این لوستر به شکل مناسبی نور را پخش می‌کنند و جلوه‌ای زیبا به محیط می‌دهند. چوب به‌کاررفته در ساخت این محصول وزن مناسبی حدود 5 کیلوگرم به آن بخشیده و نصب آن را راحت‌تر کرده است. طول پایه‌ی این لوستر 77 سانتی‌متر است و در ابعاد 56 × 56 سانتی‌متر تولید می‌شود. استفاده از لامپ LED علاوه بر بهبود کیفیت نور موجب صرفه‌جویی در مصرف برق می‌شود. این محصول با توجه به ظاهری که دارد برای استفاده در منازل، فروشگاه‌ها و کافی‌شاپ‌ها بسیار مناسب است. شرکت دارکار نزدیک به چهار دهه است که درزمینه‌ی تولید محصولات روشنایی و تزیینی فعالیت می‌کند. این شرکت در تولید محصولات چوبی خود از چوب پخته‌شده استفاده می‌کند تا این محصولات در اثر رطوبت، موریانه یا دیگر مواردی که به چوب آسیب وارد می‌کند، در امان بمانند.

این برند در داخل کشور و خاورمیانه جزء بزرگترین تولیدکنندگان این عرصه به شمار می رود. شرکت دارکار توانسته در طی این سالها تجربیات زیادی در زمینه انواع لوسترها و چراغ های زینتی به دست بیاورد. از این رو کلیه محصولات تولیدی دارکار دارای بالاترین کیفیت ممکن بوده و دلیل موفقیت این برند استفاده از مواد اولیه مرغوب و کارشناسان متخصص برای اتصال قطعات این تولیدات، بدون آسیب دیدگی (تغییر فرم ندادن چوب در دراز مدت) است.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

آویز سقفی دارکار مدل چلسی دو شعله

 

 

شرکت دارکار برای کلیه محصولات خود از مواد مرغوب و با کیفیت استفاده می کند. این شرکت با استفاده از طراحان خلاق توانسته زیباترین مدل ها در زمینه دکوراسیون را خلق کند. برای روشنایی آویز سقفی مدل چلسی دو شعله دارکار از لامپ های LED کم مصرف استفاده می شود. این لامپ ها علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی، نور ملایمی را در محیط منتشر می کند. لامپ LED این آویز سقفی، درون حباب هایی از جنس طلق قرار می گیرد. که در مقابل حرارت لامپ و شکستگی مقاوم هستند. عمر این حباب های طلقی بالای ده سال پیش بینی شده اند.   آویز سقفی معمولاً برای آشپزخانه (تزئین کانتر)، بالای میز غذا خوری یا مطالعه، راه رو ها و تراس استفاده می شود.

لازم به ذکر است، دارکار نامی آشنا در صنعت روشنایی چوبی، اولین تولیدکننده لوستر و چراغ‌های تزئینی چوبی در ایران و برنده چندین لوح تقدیر کیفیت برتر از نمایشگاه‌های بین‌المللی تخصصی و صادراتی لوستر و چراغ‌های تزئینی است. مجتمع تولیدی دارکار با بیش از سه دهه تجربه، زیبایی و فضایی رمانتیک را به محیط زندگی و کار شما می‌آورد. کلیه کالاهای تولیدی این مجتمع از بهترین مواد اولیه و زیر نظر متخصصین باتجربه‌ی این شرکت با رعایت نکات ایمنی و فنی تولید می‌گردد، همچنین کلیه آباژورها و کنارسالنی ها مجهز به دیمر جهت تنظیم روشنایی دلخواه شما است.

 
 برای مشاهده محصول کلیک کنید

صفحه قبل 1 ... 28 29 30 31 32 33 صفحه بعد