x تبلیغات
loostertoon

ساعت مچی زنانه پیرپتی M11899-533

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

ساعت مچی زنانه پیرپتی M11899-463

 

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

ساعت مچی زنانه پیرپتی M11892-496

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

ساعت مچی زنانه پیرپتی M11881-898

 

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

ساعت مچی زنانه پیرپتی M11884-232

 

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

ساعت مچی زنانه پیرپتی M11882-167

 

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

لوستر دارکار مدل رومی سه شعله

 

 

نوع طراحی لوستر از اهمیت بالایی برخوردار است. این محصولات بیشتر به شکل فلزی و کریستالی تولید می‌شوند و تاثیر زیادی در زیبایی محیط دارند. مشاهده‌ی لوستر‌هایی چوبی در میان لوستر‌های فلزی و کریستالی توجه افراد بسیاری را به خود جلب خواهد کرد. استفاده از چوب باعث شده است که این محصولات ظرافت و طراحی زیبایی پیدا کنند. یکی از عیب‌هایی که می‌توان به کاربرد چوب در ساخت لوستر‌ها وارد کرد، عملکرد نامناسب آن‌ها در برابر رطوبت است. اما شرکت «دارکار» (Darkar) این مشکل را حل کرده است. این شرکت در ساخت محصولات چوبی خود از چوب پخته‌شده استفاده می‌کند. این کار باعث می‌شود مقاومت چوب در برابر رطوبت افزایش پیدا کند. شرکت دارکار نزدیک به چهار دهه است که درزمینهی تولید و عرضه‌ی محصولات روشنایی و تزیینی فعالیت می‌کند. لوستر مدل رومی یکی از محصولات این شرکت است که به‌صورت سه شعله تولید می‌شود. این لوستر چوبی به لطف بدنه‌ی چوبی‌اش، از وزنی برابر 4 کیلوگرم برخوردار است. این وزن برای یک لوستر سه شعله بسیار مناسب بوده و کاربر قادر است به‌راحتی آن را نصب کنید. این لوستر طراحی جالبی دارد. علاوه بر سه شعله‌ای که وظیفه‌ی نوردهی را بر عهده‌دارند، در قسمت زیرین این محصول نیز محفظه‌ای باقابلیت نصب دو لامپ قرار دارد. با کمک این دو لامپ، لوستر پخش نور مناسب‌تری پیدا می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از لامپ‌های LED موجب صرفه‌جویی در مصرف برق شوید. از دیگر مشخصه‌ی این محصول می‌توان به ابعاد آن اشاره کرد. این لوستر در ابعاد 57×80 سانتی‌متر تولید می‌شود.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

لوستر دارکار مدل کلاسیک پنج شعله

 

 

لوستر‌ها با توجه به سلیقه‌های مختلف طراحی و ساخته می‌شوند. طراحی لوستر‌ چوبی در میان انبوه لوستر‌های فلزی و کریستالی می‌تواند توجه افراد بسیاری را به خود جلب کند. این لوستر‌ها همخوانی زیادی با مکان‌هایی که دارای دکور چوبی هستند دارد. استفاده از چوب باعث افزایش زیبایی و ظرافت لوستر می‌شود و وزن مناسبی به آن می‌بخشد. لوستر مدل کلاسیک محصولی از شرکت «دارکار» (Darkar) است. این لوستر طراحی زیبایی دارد و از چوب پخته‌شده تهیه‌شده است. استفاده از چوب پخته‌شده باعث افزایش مقاومت لوستر در برابر رطوبت می‌شود. این لوستر به‌صورت پنج شعله طراحی شده است و نوردهی مناسبی دارد. لاله‌های این محصول به سمت بالا هستند و در داخل هرکدام از آن‌ها یک عدد لامپ قرار می‌گیرد. شما می‌توانید برای صرفه‌جویی در مصرف برق در داخل این حباب‌ها از لامپ‌های LED استفاده کنید. این محصول به لطف بدنه‌ی چوبی‌اش وزنی معادل 3.7 کیلوگرم دارد. این وزن برای یک لوستر پنج شعله بسیار مناسب است و کاربر می‌تواند به‌راحتی آن را نصب کند. ابعاد این محصول 60× 60 سانتی‌متر است و برای فضاهایی نه‌چندان بزرگ مناسب است. شرکت دارکار نزدیک به چهار دهه است که درزمینه‌ی تولید و عرضه‌ی محصولات روشنایی و تزیینی فعالیت می‌کند. محصولات این شرکت طراحی زیبایی دارند و باقیمتی مناسب عرضه می‌شوند.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

آویز سقفی دارکار مدل کره سه شعله

 

لوستر آویز چوبی مدل کره یکی دیگر از محصولات مدرن و زیبای طراحی شده توسط تیم طراحی شرکت دارکار می باشد که با رعایت اصول زیبایی شناسی و استفاده از تکنولوژی روز، طرحی ساده و در عین حال خلاقانه و بی نظیر برای فضاهایی مانند اتاق خواب آشپزخانه، نشیمن و فضاهایی با مساحت کمتر از 18 مترمربع، به شمار می رود.این محصول با عنوان کره‌ی سه‌شعله‌ی سقفی هم شناخته می‌شود. پایه‌ی این لوستر چوبی از چوب پخته‌شده ساخته می‌شود و سه بند به حباب‌های شیشه‌ای آن وصل شده است. البته دور هر یک از حباب‌ها هم چند حلقه‌ی چوبی به‌ کار رفته است. با اتصال سه لامپ به این محصول می‌توانید از آن استفاده کنید. فاصله این روشنایی از سقف 115 سانتی‌متر و قطر آن 54 سانتی‌متر است. این آویز چوبی برای تامین روشنایی محل کار ، بسیار مناسب به نظر می‌رسد. شرکت دارکار حدود چهل سال است که در زمینه‌ی تولید و عرضه‌ی محصولات روشنایی و تزیینی فعالیت می‌کند. محصولات این شرکت علاوه بر ظاهری زیبا از تنوع بسیار زیادی برخوردارند. چوب به‌کاررفته در روشنایی‌های چوبی این شرکت، بسیار مرغوب بوده و با توجه به پخته‌شدن در دمای بالا از گزند موریانه و خوردگی‌های دیگری که برای چوب به وجود می‌آید، در امان است.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

آویز سقفی دارکار مدل ملیکا دو شعله

 

 

امروزه استفاده از روشنایی‌ها با قطعات چوبی، مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. یکی از این محصولات لوستر مدل «ملیکا»ست. گونه‌های مختلف روشنایی با این نام و با کدها و شکل‌های مختلف توسط شرکت دارکار تولید و به بازار عرضه ‌شده‌اند. این محصول با عنوان ملیکا دوشعله‌ی سقفی هم شناخته می‌شود. پایه‌ی این محصول از چوب پخته‌شده ساخته می‌شود و دو بند به حباب‌های شیشه‌ای آن وصل شده است. البته دور حباب‌ این محصول هم قطعات چوبی به‌ کار رفته است. با اتصال دو عدد لامپ به این محصول می‌توانید از آن استفاده کنید. فاصله‌ی این روشنایی از سقف 120 سانتی‌متر و قطر آن 40 سانتی‌متر است. این محصول برای تامین روشنایی محل کار، اتاق خواب، آشپزخانه، نشیمن و فضاهایی با مساحت کمتر از 18 مترمربع بسیار مناسب به نظر می‌رسد. شرکت دارکار حدود چهل سال است که در زمینه‌ی تولید و عرضه‌ی محصولات روشنایی و تزیینی فعالیت می‌کند. محصولات این شرکت علاوه بر ظاهری زیبا از تنوع بسیار زیادی برخوردارند. چوب به‌کاررفته در روشنایی‌های چوبی این شرکت، بسیار مرغوب بوده و با توجه به پخته‌شدن در دمای بالا از گزند موریانه و خوردگی‌های دیگری که برای چوب به وجود می‌آید، در امان است.

 

برای مشاهده محصول کلیک کنید

صفحه قبل 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 صفحه بعد